Opinie użytkownika
Przy pierwszym tomie pokochałam bohaterów wykreowanych przez Lucy. Knox i Naomi długo zapadli mi w pamięci. Teraz już wiem, że podobnie będzie z Nashem i Liną. Może nie będą moją ulubioną parą ale na pewno będą wysoko w rankingu. Nash nie zawsze był dobrym i miłym mężczyzną. Jednak w dalszej części książki autorka wyjaśnia jego czasami gburowate zachowanie. Lina jest dość...
więcej Pokaż mimo to
Parę dni temu premierę miał trzeci tom z cyklu "Leśne ustronie". Ja w tym czasie wzięłam się za czytanie poprzedniej części aby troszkę nadrobić. Cieszę się, że miałam możliwość zaczęcia od drugiego tomu ale już teraz mogę wam powiedzieć że książki z tej serii możemy czytać niezależnie od siebie i nikt nie powinien mieć problemu ze zrozumieniem treści.
.
W Nieznajomce życie...
Ostatnie dni umilał mi świetny thriller "Paranoja". Gdyby nie obowiązki to pochłonęłabym ją w maksymalnie dwa dni. Może przez pierwsze 50 stron nie działo się zbyt wiele ale później akcja dosyć szybko się rozwinęła.
.
Dwadzieścia lat temu Rachel rzekomo popełniła morderstwo swojego przyrodniego brata - Luke'a ale nie poniosła za to konsekwencji. Do tej pory nikt nie zna...
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją najnowszej książki autora "Wróć przed zmrokiem" i "Zamknij wszystkie drzwi", które zrobiły na mnie duże wrażenie. W tym przypadku było podobnie.
.
Przygotujcie się na mocną jazdę bo samochód pędzi jak szalony.
Charlie chce opuścić uczelnię i akademik po tym jak jej przyjaciółka z pokoju zostaje zamordowana. Dziewczyna nie radzi sobie z...
Ostatnie dni spędziłam z przy zabawnej historii bibliotekarki Amy Byler. Kobieta jest matką dwójki nastolatków, których wychowuje sama. Pewnego dnia po trzech latach zjawia się skruszony mąż, który chciałby spędzić z dziećmi całe lato. Amy decyduje się w tym czasie wyjechać do Nowego Jorku, początkowo na konferencję dla związaną z czytelnictwem, jednak później zatraca się w...
więcej Pokaż mimo toNa swoją listę mogę dopisać kolejny dobry thriller, przy którym się nie nudziłam a czas minął zdecydowanie za szybko. Książka wciągająca od pierwszej strony, że nie sposób się oderwać, z każdej strony pojawia się wiele emocji. Głównym motywem książki jest dramat rodzinny, dosyć często spotykany więc mogłoby się wydawać, że książka może być schematyczna. Jednak według mnie...
więcej Pokaż mimo to"Iskra" to już drugi tom z cyklu Żywioły Podkarpacia, w którym detektyw Dobrosława Machniewicz rozpoczyna pracę nad kolejną sprawą z lekka tajemniczej śmierci. Dlaczego z lekka ? Policja uznaje śmierć dziennikarza Grzegorza Tretera za zwykły wypadek samochodowy jednak córka mężczyzny nie wierzy w taką wersję. Dobrosława nie jest chętna do pomocy jednak szybko okazuje się,...
więcej Pokaż mimo to
Znacie cykl z Komisarzem Jakubem Mortką ?
Jutro ma premierę najnowsza część tego cyklu "Długa noc". Dzięki uprzejmości @wydawnictwomarginesy miałam okazję przeczytać tą książkę przedpremierowo za co bardzo dziękuję. W tej części sporo się zmienia, komisarz wraca do Polski po latach pracy w Brukseli. Sytuacja się odwraca - jego była podwładna jest teraz jego zwierzchniczką,...
Autorka "Kłamstwa, wszędzie kłamstwa" przychodzi do nas z kolejną książką, zapewniam, że równie dobrą jak poprzednie. W momencie kiedy zobaczyłam tę książkę w zapowiedziach wiedziałam, że muszę po nią sięgnąć. Zrobiłam to niemal w ciemno czytając pobieżnie opis.
.
Sięgacie po książki w ciemno bez czytania opisu ?
.
Piętnastoletnia przyjaźń dwóch rodzin zostaje wystawiona na...
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją trzeciego tomu cyklu Krystyna Lesińska. Na moim profilu znajdziecie również recenzje poprzednich części, także zachęcam:)
.
W Tatrach zaginął brat Krystyny Wojciechowskiej - studentki prawa. Tajemnicze okoliczności zniknięcia niepokoją całą rodzinę...
Tymczasem na katowickich Drugich Szopienicach młody mężczyzna, Karol Fiszel, znajomy z...
Dzisiaj recenzja książki trochę z innej bajki. "Dom" zalicza się do gatunku literatury pięknej. Przyznam, że nie często sięgam po takie książki ale raz na jakiś czas jest to bardzo budujące. O czym jest ta książka ? Ogólnie rzecz biorąc o emocjach, o powrotach do domu.
.
Powroty bywają ciężkie zwłaszcza wtedy kiedy trzeba skonfrontować się z czymś przed czym wcześniej się...
Przez ostatnie parę dni zatraciłam się w nowym thrillerze "Siedem lat ciemności". Było w nim coś magnetyzującego, że ciężko było się oderwać. Nie wiem jak wy ale ja mam połowę bookstagrama w świetnych opiniach tej książki i wszędzie mi się ona przewija. Wydaje mi się, że nie miałam jeszcze okazji czytać thrillera psychologicznego z Korei Południowej.
.
Siedem to magiczna...
Ostatnio miałam okazję przeczytać debiut Tiny Baker. Uważam, że jak na pierwszą książkę to wyszło jej to świetnie. Czytałam bardzo dużo debiutów ale nigdy nie były one tak dobre.
.
Bogata i piękna Sara ma wszystko, czego kobieta mogłaby pragnąć. Poza własną córką. Więc kiedy widzi Kim – w zaawansowanej ciąży, przyklejoną do telefonu i kompletnie ignorującą najstarsze ze...
*Drań* - Agnieszka Kowalska - Bojar
.
Uwaga, spoilery!
.
Z twórczością Pani Agnieszki było to moje pierwsze spotkanie aczkolwiek myślę, że nie ostatnie. Przyznam, że po książkę sięgnęłam trochę w ciemno, jednak nie żałuję. Wiedziałam tylko o wątkach przemocy fizycznej jak i psychicznej i trochę się tego obawiałam. Wiem jednak, że na takie sceny w książce trzeba patrzeć z...
Ostatnio miałam przyjemność przeczytać pierwszy tom nowej serii kryminalnej Anna Maria Kier. Każda część będzie osobną zagadka kryminalną, której wątki przeplatają się z prywatnym życiem bohaterek. Świetną wiadomość jest to, że kolejne tomy są już w przygotowaniu!
.
Anna Maria Kier to była policjantka z Warszawy. Kobieta skrywa w sobie niebezpieczna historię rodzinną.
Wanda...
*Zamknij wszystkie drzwi* - Riley Sager
.
Poprzednia książka "Wróć przed zmrokiem" tak mi zapadła w pamięci, że bez zastanowienia sięgnęłam po tą nowość. Opinie widziałam różne, najczęściej, że "Zamknij wszystkie drzwi" nie jest już tak dobra i nie trzyma w napięciu. Ja szczerze mówiąc uważam inaczej. Świetnie spędziłam przy niej czas a i nie zabrakło mi też tego dreszczyku...
*Ostatnia prawdziwa singielka* - Lauren Ho
.
"Ostatnia prawdziwa singielka" to zabawna komedia romantyczna, przy której świetnie się bawiłam. Opisy, dialogi między bohaterami tworzyły spójną całość. Oprócz miło spędzonego czasu możemy poznać tradycje i zwyczaje chińskie. Różnice kulturowe to bardzo ciekawy temat, który nie ma końca.
Główna bohaterka Andrea ma jednak inne...
*Projekt księżna* - Sabrina Jeffries
.
Jeśli jesteście takimi fanami Bridgertonów jak ja to jest to książka idealna dla was! Jak zobaczyłam, że wychodzi taka książka to zapragnęłam ją przeczytać. Nie muszę chyba wspominać, że nie żałuję. "Projekt księżna" to dopiero pierwszy tom serii Dynastii książęcej. Już nie mogę się doczekać aż wyjdą kolejne tomy 😊
.
Fletcher "Grey"...
*Wrocławskie tęsknoty* - Monika Kowalska
.
Czytaliście pierwszy tom serii Dwa miasta ?
9 marca miała premierę kolejna część o losach lwowskiej rodziny w powojennym Wrocławiu, którą miałam okazję przeczytać w okolicach premiery. Mam problem z wyborem lepszej części, ponieważ obie są równie świetne.
.
Po II wojnie światowej setki pociągów wiozą przesiedleńców z Kresów na...
*Kłamstwa, wszędzie kłamstwa* - Adele Parks
.
Do listy przeczytanych książek dołączam kolejną perełkę. Prócz cały czas trzymającej w napięciu historii dostajemy książkę, która skupia się na ważnych i niekoniecznie przyjemnych tematach takich jak alkoholizm czy przemoc.
.
Daisy i Simon są z pozoru idealnym małżeństwem, nic bardziej mylnego... Po latach starań na świat...