Opinie użytkownika
Z autorką nie spotkamy się po raz pierwszy i miałyśmy spore oczekiwania co do tej pozycji. Jej wcześniejsze książki, które czytałyśmy kilka lat temu bardzo nas wciągnęły i nam się podobały. Niestety Złodziej mojego serca naszych serc nie skradł, dlaczego?
O tym poniżej👇👇
Ta historia przede wszystkim zaintrygowała nas opisem, romans biednego badboya z bogatą dziewczyną,...
Historia Willi i Jacksona trafiła totalnie w nasze serducha. Uwielbiamy takie książki, w których poznajemy głównych bohaterów od samego początku, gdzie autorzy pokazują jak wyglądało ich życie wcześniej, jak się zaczęły niektóre sytuacje, co wydarzyło się strasznego, jak na bohaterów to wpłynęło i co było potem.
Ta historia ma początek, środek i zakończenie. Ma początek...
Książki tej autorki ostatnio nas nie zachwycały, ale my tak bardzo lubimy jej twórczość, że w dalszym ciągu dajemy jej kolejne szanse i czytamy jej twórczość.
Byłyśmy trochę sceptycznie nastawione do tej pozycji właśnie przez pryzmat jej poprzednich książek.
Ale wiecie co?
Thorne Princess zaskoczyła nas i to pozytywnie. Dobrze bawiłyśmy się podczas tej lektury, a to na...
Ha, ale to było dla nas zaskoczenie roku. Autorki znamy, szczególnie L.J. Shen, którą uwielbiamy a jej książki czytamy jak tylko wychodzi u nas coś nowego. Z drugą autorką Parker S. Huntington również miałyśmy przyjemność się poznać przy lekturze Słodkiej trucizny i ta również nas zachwyciła, przede wszystkim za wplecenie naprawdę bolesnych doświadczeń i prawdziwych...
więcej Pokaż mimo to
Ahoj kamraci 😍
Jesteśmy właśnie świeżo po lekturze drugiego tomu serii Czarne żagle. Żądza.
Już na początku musimy Was zapewnić, że i tym razem czas spędzony w towarzystwie Cruza, po raz kolejny okazał się czasem nie straconym.
Ta historia, która zaczęła się w Kłamstwie jest genialna a my jesteśmy zachwycone.
Autorka naprawdę odjechała.
Miała super pomysł na fabułę, na...
Kraków, maj 2019 roku. Dzieci z trzeciej klasy podstawówki przygotowują się do pierwszej komunii, kiedy nad zalewem zostają znalezione zwłoki jednego z nich. Ślady świadczą o brutalnym zabójstwie – duszeniu i gwałcie.
Wkrótce dochodzi do kolejnych zaginięć i morderstw chłopców w innych częściach miasta. W tym czasie odbywa się też premiera filmu braci Sekielskich "Tylko...
Doktor Love to długo wyczekiwany przez nas trzeci tom serii Masters of Love.
Kilka lat temu czytałyśmy Pana Romantycznego i Profesora Feelgooda, którzy porwali nas swoimi charakterami i osobowościami. Autorka ma lekki styl, jej historie są przyjemne, troche słodkie i romantyczne. Rozbawiały nas, ale także wywoływały przyjemne oczekiwanie na zakończenie historii i tym samym...
Ahoj kamraci😍‼️‼️
Romans historyczny w klimacie pirackim?
Dla nas to zupełna nowość, ale także i odkrycie od Paulina Jurga - strona autorska. Nie spodziewałyśmy się, że aż tak się wkręcimy w świat piracki i polubimy załogę Marcosa, że ciężko będzie nam o bohaterach tego rejsu zapomnieć.
Na wstępie chcemy zaznaczyć, że mamy ogromy szacunek do autorki, za całą treść tej...
Twisted Kingdom to trzeci tom serii Royal Elite, a za nami najdelikatniejsza część z całej serii jak do tej pory, bo przed nami jeszcze sporo tomów, ale już o innych bohaterach. Powiemy Wam, że ten tom był tak samo dobry jak poprzednie pod względem fabuły, a sceny bardziej mroczne, czy osaczające i prześladowcze z dozą przemocy były tu minimalne. Dzięki temu ta część była...
więcej Pokaż mimo to
Uwielbiamy twórczość autorki i to w jaki sposób tworzy swoje historie. Jej styl jest wyjątkowy i oryginalny. Potrafi tak nas zakręcić, że każda kolejna kartka daje nam mnóstwa satysfakcji, a bohaterowie jej powieści są wyjątkowi i niepowtarzalni.
Tym razem jej książka zaskoczyła nas w stu procentach. Dlaczego?
Bo byłyśmy nieświadome, że autorka poszła tu w fantastykę....
Na samym początku zastanówcie się zanim weźmiecie najnowszą książkę Amo Jones. Nie jest ona zdecydowanie dla każdego. Czy nam się spodobała? O tym już za chwilę.
Sicko to nowa propozycja od Wydawnictwa NieZwykłego. Na samym początku przyciąga zarówno okładką jak i samym opisem od Wydawcy. Nas dodatkowo przyciągnęło nazwisko autorki. Czytałyśmy każdą książkę jaka została...
Zawsze czekamy na coś nowego od autorki i tym razem się nie zawiodłyśmy, ale....
Co prawda, czekamy z niecierpliwością na kontynuację Pętli Kłamstw od Agnieszki, bo zostawiła nas w totalnym zawieszeniu i ciągle gdzieś z tyłu głowy mamy ten tytuł i tę historię z nami. Nie mogłyśmy się jednak oprzeć nowej serii autorki Tytani i z wielką przyjemnością sięgnełyśmy po tę...
Oj kochani, za nami cudowna lektura😍😍😍
Szybko przychodzimy, jeszcze ze świeżą głową i słowami do Was, żeby ją Wam polecić 🥰
Pragniemy więcej takich tytułów 🤩
Dawno nie czytałyśmy takiej historii.
Dawno nie miałyśmy w rękach niczego nowego w takich klimatach.
Dawno nie czytałyśmy o aniołach.
Kiedy tylko wyszła zapowiedź Pióra od Olivia Wildenstein, zobaczyłyśmy tę boską...
Ale nas ta kobieta wnerwiała. Musimy Wam przyznać, że nie lubimy tej postaci, już od początku serii. Soraya napsuła nam wiele krwi, jest bezczszelna, cyniczna i arogancka. Jest zimna i wyrachowana. Potrafi tylko niszczyć i siać cierpienie.
W tej części pokazała jaka jest naprawdę.
Jej zachowanie w stosunku do Poliny, Franca i Zino jest niepohamowane, bezpośrednie i ostre....
Aly Martinez jest nam znana już od jakiegoś czasu na polskim rynku wydawniczym. Jest to autorka, która w dużej mierze buduje swoje historie na emocjach. I to na bardzo ciężkich i bolesnych przeżyciach.
Jej książki nie tylko nas pochłaniają, ale też dają do myślenia jak zawrotne jest życie, jak można coś ważnego stracić w jednej chwili. Życie może przynosić nam zarówno...
Wiecie jakie to uczucie, kiedy znacie autorkę, polubiłyście jej twórczość, liczycie na emocje i na każdą kolejną książkę, która od niej wyjdzie? A później dostajecie coś czego się nie spodziewaliście?
Nie chciałyśmy się nastawiać na tę historię, żeby się nie zawieść. Zobaczyłyśmy, że to spory grubasek i też zastanawiałyśmy się czy to będzie się ciągnęło czy będzie tak...
Wam też weekendy mijają w zastraszającym tempie?
Nam tak...
Tyle jeszcze książek by się chciało przeczytać przy wolnej niedzieli, a ona już się kończy 😭😭
Piękna. Wzruszająca i emocjonalna historia. Zaczyna się z pazurem, intrygująco i ciekawie. Później już tylko się przez nią płynie i się ją pochłania. Bez zastanowienia, bez oderwania wzroku.
Czas podczas lektury nie gra...
Na tę część Ravage z serii Poranione dusze od Tillie Cole czekałyśmy bardzo długo. Dzięki temu, że Wydawnictwo NieZwykłe postanowiło wznowić te serię miałyśmy okazję odświeżyć sobie dwa poprzednie tomy i przypomnieć dlaczego tak bardzo tą serię lubimy.
Jesteśmy na świeżo po lekturze Raze i Reap a teraz właśnie skończyłyśmy czytać Ravage.
I wiemy jedno, warto było na to...
Ale to było fajneee 🥰🙈
Ale się świetnie bawiłyśmy podczas lektury i żałujemy, że to już koniec tej części.
Pierwszy tom Pochwała był dla nas ciekawy i podobał nam się, ale nie w takim stopniu jak część druga.
Podglądacz był genialny, gorący i intrygujący. Jest wyśmienitą ucztą dla spragnionych wrażeń czytelników.
Postać Garetta bardzo nam się podobała. Była wyrazista i...
Steel Princess to tytuł, który nas zmiażdżył.
To książka, która nie posiada za głównego bohatera księcia na białym koniu, tylko potwora i dręczyciela, który ma plan zniszczyć naszą księżniczkę Elsę.
Znamy już trochę twórczość autorki szczególnie za sprawą Deception Trilogy i wiemy na co ją stać. Ta seria jest inna od poprzedniej, ale równie zakręcona fabularnie,...