Opinie użytkownika
Uwielbiam Michelle od kiedy tylko zacząłem oglądać Drag Race.
To taka nasza osobista, najgejowsza ciocia o jakiej zawsze marzyliśmy.
Chociaż nie zgodzę się z każdym słowem w tej książce tak uważam, że wśród wszystkich tych gównolotnych poradników jest to coś co naprawdę mi się podoba i w jakiś sposób inspiruje i popycha do przodu.
A teraz sprawdzę czy faktycznie Visage...
Litości.
Tym razem zamiast uciętych słów mam masę literówek.
Novae Res what's good?
Kolejny (mój ostatni) tom zaczyna się z przytupem.
Bohaterowie stracili irracjonalne zachowania już wcześniej ale tym razem przeszli samego siebie.
Wątek ojcostwa Zenona pojawił się i umarł razem z wcześniej przywołanym.
Po co był wprowadzany Leszek skoro cała jego osoba została zamknięta...
Szczerze?
Nie mam zielonego pojęcia co mam napisać.
Kiedy zaczynałem czytać miałem dość dobre nastawienie i perspektywy na życie.
Druga część książki była już o czymś zupełnie innym a trzecia to już wogóle nie wiem jaki miała cel.
Mimo tego, że w dwa miesiące po lekturze wciąż nie umiem ująć w słowach co myślę ani tym bardziej o czym ta pozycja jest, tak muszę przyznać,...
Po drugiej czy trzeciej historii zacząłem się zastanawiać jaki jest sens tej publikacji.
Byli/obecni księża nie mówią nic niezwykłego a dwie czy trzy historie zakonników i ich kompletnie niepotrzebne monologi były tak nużące, że sam się sobie dziwie po co to czytałem.
Książka miała dobry chwyt marketingowy ze względu na obecne wydarzenia i film Tomasza Sekielskiego - "Tylko...
Jestem absolutnie rozhisteryzowany i zawiedziony po lekturze trzeciego tomu przygód geja w wielkim mieście.
Czekałem kilka ładnych lat. Pierwszy tom to jedna z najlepszych i najważniejszych pozycji w moim zbiorze.
Ale Mikołaj Milcke kazał czytelnikom czekać a to co zgotował nawet nie woła o pomstę do niebo ale zwala te niebo na głowy.
Główny bohater który zawsze był dość...
Od pierwszego odcinka Gry O Tron w grudniu 2017 do dzisiaj i za pewne przez dłuższy czas pozostanę wielkim fanem świata jaki wykreował George R.R. Martin.
Ale może powiedzmy sobie szczerze, Silmarillion to to nie jest.
Ceni się za piękne ilustrację oraz to, że książka napisana jest w formie dzieła maestra z Cytadeli. Jednak już sama kwestia polskiego tłumaczenia gdzie...
Druga część przygód naszego bezimiennego bohatera jest dla mnie prawdziwą bombą emocjonalną. Nawet nie potrafię powiedzieć dlaczego właściwie.
Wszystko toczy się tak jak powinno, książka napisana jest przejrzystym językiem jednak coś sprawia, że w pewnym momencie zalewam się zawsze łzami.
Z nieznanego nikomu powodu.
Oczywiście bohaterstwo mamy bohatera czy jego relacja z...
Gej w wielkim mieście to jedna z niewielu lektur przy których mam zawsze inne odczucia.
Nie wiem który raz ją czytam ale tym razem (z niewiadomego powodu) zaczęły mi się bardzo rzucać błędy czysto językowe. Jak wiele jest kompletnie bezsensowych zdań. I jak bardzo skrajny jest nasz bezimienny bohater.
Ale tylko do ponarzekania.
Od pierwszej strony mamy historię młodego...
365 dni jest gilotyną wydawnictwa Edipress (obok Za hajs matki baluj).
Doczytałem do 30 strony.
Rozumiem, że w naszym kraju ciężko o oryginalność nie tylko w muzyce ale i w literaturze. Nie Blanko Lipińska. Nie stworzyłaś ponadczasowej powieści erotycznej jak EL James. Twoja "powieść" nie zasługuje nawet by leżeć na półce z książkami. Może jako podpórka pod regał.
Jestem...
Moją uwagę przykuła przepiękna okładka oraz Wydawnictwo Kobiece. Zaczynając lekturę nie wiedziałem, że obierze ona taki kierunek.
Tak fantastycznie połączony romans z fantastyką, aż chciałoby się powiedzieć: nareszcie.
Kalinda ma pewien sekret, a my właściwie do połowy książki nie wiemy co i jak, i kto z kim. Niestety później autorka sama rzuca nam trop a właściwie gotową...
Czerwona Królowa została kiedyś przeze mnie nabyta i oddana i na tym miała się zakończyć moja historia z nią. Jednak czas robi swoje i książka ostatecznie znalazła swoje miejsce na mojej elektronicznej półeczce. Dałem się porwać. Co prawda mając w pamięci Dwór Cierni i Róż Sarah J. Maas wiedziałem, że mam nadwyżkę buntowniczek i mocnych bohaterek tak uwiodłem się w ten...
więcej Pokaż mimo to
Bianca Del Rio to niekwestionowana królowa dobrego smaku, wyczucia i taktu.
A raczej broń masowej zagłady dla wszystkich życiowych ciamajd.
Od seansu 6 sezonu Rupaul's Drag Race który Bianca zresztą wygrała z bardzo dobrymi wynikami uważam, że Roy (prawdziwe imię artystki) to prawdziwy showman, które z byle głupoty zrobi ofierze z pośladków jesień średniowiecza a potem...
Ledwo mi tchu starczyło, żeby w 10 dni przeczytać całą trylogię, ale nie dało się inaczej. Czytałem gdzie się da i jak się da.
Jak na standardy gatunku przystało fabuła zmierzała ku nieuchronnej wojnie. I spoko. Nic nowego, ale autorka stworzyła magiczny świat więc niech będzie i wojna.
Ale ale.
Leżąc przed czy po bitwie i uprawiając seks jak króliki no to ja się pytam co...
Bardzo szybko musiałem sięgnąć po drugi tom serii o Tamlinie i Feyrze.
Nie zawiodłem się. Co więcej spodobało mi się bardzo BARDZO.
Zachowanie Feyry ewoluuje jako, że została nową Fa z super mocami. Jednak potężny plot twist z początku książki wprawia w osłupienie o odwraca całe nasze pojęcie o tym świecie i bohaterach. I nie ukrywam, że ta zmiana wyszła autorce...
Długo zastanawiałem się czy poświęcić czas tej autorce. Ma dwie obszerne serie więc wiedziałem jakie to będzie wymagające.
Jednak mimo wszystko świat wykreowany okazał się bardzo bogaty z wieloma ciekawymi elementami.
Chociaż z daleka śmierdzi mi to Brandonem Sandersonem tak uważam, że Feyra to bardzo ciekawa postać. Nie jest głupia, chociaż jej żywot w Dworze Wiosny...
Chociaż trzeci tom serii o Virionie podobał mi się bardziej od dwóch poprzednich tak uważam, że seria traci sens bytu.
Rozumiem, że niektóre światy są tak bogato wykreowane, że ich eksploracja to wręcz wymóg ale legendarny Virion to zwykły nudziarz, ślepy jak kret wojownik i jego droga do pozostania szermierzem to jakaś pomyłka.
W drugim tomie Achaji został przedstawiony...
Długo zastanawiałem się jak skonstruować recenzję to tej książki. Książki od której uciekałem, którą nabyłem w dwóch językach a ekranizację oglądałem niezliczoną ilość razy.
Z całą pewnością z perspektywy osoby "o odmiennych zainteresowaniach" mogę śmiało powiedzieć, że tytuł jest bardzo zmysłowy i wiele ale to naprawdę wiele dusz mogło by się pod nią podpisać jako pod...
Druga część przygód lekko szalonego czarodzieja Newta Skamandera wskoczyła na kolejny poziom. Jak w pierwszej części akcja była dość stonowana tak tutaj jedziemy prawdziwym trolejbusem. I to prosto w mur. Bez zabezpieczenia.
Naszego głównego bohatera zastajemy w sytuacji "po burzy". Dalej oddaje się swojej największej pasji i życiowej misji - ratowanie magicznych istot....
Nie da się ukryć, że po fiasku Przeklętego Dziecka niż już nie będzie takie samo. Świat Magii JK Rowling został zszargany, a my wierni fani chwyciliśmy widły.
W miesiąc po Dziecku wyruszyłem za rękę z koleżanką do kina na Fantastyczne Zwierzęta i Jak Je Znaleźć. I stał się cud.
Chociaż nowa historia nie ma się nijak do historii jaką zaserwowała nam w serii o nastoletnim...
J.R.R. Tolkien to najważniejszy autor literatury fantastycznej obecnego i ubiegłego wieku.
Po lekturze Silmarillionu nie miałem innego wyboru niż podążyć historią Jedynego Pierścienia. Chociaż Hobbit nigdy nie pretendował do epickości trylogii tak uważam, że jest idealnym wręcz wstępem. Przemierzając Śródziemie czuje się to napięcie, że te chmury to nie chwilowy kaprys Eru...