Opinie użytkownika
Bandziorno Łobuzerio- witam się z Wami charakterystycznym przywitaniem Konrada, specjalisty od memów. O jego książce słów kilka, a że przeczytałam ją z uśmiechem na twarzy i myślą " dobrze gada polać mu " oraz całą sympatią do @zespolmysleniaironicznego będą to słowa pochlebne.
Książka ta, to podsumowanie spraw codziennych i nas samych w sposób ironiczny i inteligenty....
Są tacy autorzy, po których książki sięgam z ogromnym entuzjazmem. Uwielbiam twórczość , styl pisania, pomysły na fabułę. Tym razem może nie będę wychwalać książki pod niebiosa, jednej z moich ulubionych autorek, gdyż nie mogłam się do końca zżyć z bohaterami, jednak wciąż ta historia jest po prostu dobra i jak zawsze świetnie napisana, z dużą elokwencją i przemyślanie...
więcej Pokaż mimo to"Śniadanie z Arsenem" to trzeci tom świetnej trylogii. Poprzednie książki z tej serii "Kolacja z Tiffanym" oraz "Obiad z Bondem" zrobiły na mnie równie dobre wrażenie. Ta część jak sama autorka przyznaje jest najmniej komediowa. Chociaż zdażały się momenty zabawne było ich nieco mniej. W książce oprócz głównych bohaterów Chrisa i Liny pojawiają się postacie z poprzednich...
więcej Pokaż mimo to
"Nie ten mąż" to kolejna ( piąta już ) książka autorstwa Kathryn Croft jaką miałam przyjemność czytać. Wszystkie powieści bardzo mi się podobały.
W tym thrillerze dużo się dzieje, nie będziemy się nudzić, autorka sypie zwrotami akcji z rękawa, częstuje nas znakomitą lekturą, o interesującej fabule, a na deser serwuje przyspieszone bicie serca ( serio mój smartwatch to...
" Zasypani zakochani " muszę przyznać że to bardzo przyjemne i lekkie czytadło. Sama historia choć prosta, jest bardzo wciągająca i klimatyczna. Miło spędziłam z nią czas. Czytałam ją po Świętach. Dużo w niej śniegu, śmiechu i śmiesznych przypadków. Anastazja Klops prowadzi piękny pensjonat w Szczawnie Zdrój. Przejęła rolę swojej babci, która zakochawszy się – wyjechała i...
więcej Pokaż mimo to
Przychodzę do Was z opinią o tej cudownej książce. Przeczytałam ją bardzo szybko, tak mi się podobała.
Wciągająca powieść świąteczna, bardzo klimatyczna, romantyczna i lekka. Mamy w niej ogrom świątecznych akcentów a przy tym jest młodzieżowa i na czasie. Jeszcze nie czytałam takiej w której głównym tematem jest konto na instagramie. Bardzo ciekawy pomysł na fabułę, wyszedł...
"Szantaż" to książka petarda!
Kolejna już ( piąta ) samoczytająca się od autorki, której powieści odkrywam i uwielbiam. Za każdym razem jestem miło zaskoczona pomysłem na poprowadzenie historii, wykreowaniem intrygujących postaci i tak po prostu czytelniczo szczęśliwa.
Bardzo miło spędziłam z tą historią czas.
Powieść przedstawia losy Patrycji, znanej projektantki...
Thriller psychologiczny “ Boginie “ przeczytałam z dużym zaciekawieniem. Poprzednią książkę autora “ Pacjentka “ bardzo miło wspominam. Obie książki są udane i warte przeczytania.
Tym razem mamy do czynienia z psychopatycznym i nieuchwytnym mordercą. To jego się boimy, gdy zabija pierwszą ofiarę na uniwersytecie w Cambridge. Mariana terapeutka grupowa podejrzewa...
Powieść, tak ludzka i nieludzka jednocześnie. Demoniczna. Wzruszająca. Straszna. Przemyślana w każdym ułamku, szczegółowo dopracowana i świetnie napisana. Z chęcią wybrałabym się na taki film gdyby na podstawie tej książki został nakręcony! Pomimo tego, że bardzo boję się horrorów ( a może właśnie dlatego? ) to je uwielbiam.
Ta książka zdecydowanie zasługuje na uwagę....
Ale to było genialne! Po prostu wow! Książka zaciekawiła mnie już od pierwszych stron. A im dalej w książkę tym było coraz bardziej interesujo i emocjonująco. Bohaterzy dostarczyli mi niesłabnących wrażeń, są wykreowani w sposób nietuzinkowy. Mimo tego kim są i jak postępują bardzo im kibicowałam.
Powieść napisana jest z perspektywy męskiej. Thomas Anderson, były agent...
“ Obiad z Bondem “ to lekka, nieco zwariowana książka. Jest napisana w podobnym tonie co poprzednią część, która również mi się podobała. Widzę w tych książkach dość sporo podobieństw, niemniej czytało się naprawdę miło. Jeśli szukacie niezobowiązujacej lektury, która umili Wam czas, to ta będzie jak znalazł. Wiele fragmentów, złotych myśli czy rozmów między bohaterami...
więcej Pokaż mimo to
“ Schronisko “ zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie.❤
Sądząc po poleceniach wielu osób, których zdanie bardzo sobie cenię spodziewałam się genialnego thrillera. I dokładnie taki dostałam! Wow to było coś! Napisana z wnikliwością i sprytem historia porwania nastolatki, opowiedziana z trzech odmiennych perspektyw.
Porwanej dziewczynki, Policjantki, zaangażowanej w poszukiwania...
“ Stoicyzm uliczny “ przeczytałam bardzo szybko, po pierwsze dlatego, że czyta się ją lekko, trafia w samo sedno i jest napisana prostym językiem, z nutą humoru a po drugie, nie zawiera obszernych treści. Zwięźle i na temat.
Autor pokazuje nam na przykładach z życia, jak praktycznie korzystać z filozofii stoickiej w dzisiejszych, zabieganych i stresujacych czasach....
“ Szept “ to bardzo wciągająca książka, która od samego początku mnie zaintrygowała. Szczególnie pod napięciem i z dużym zaciekawieniem czytałam pierwsze 150 stron. Wprost nie mogłam się oderwać. Później w moim odczuciu książka nieco zwalnia i zmienia się schemat wydarzeń. Jest równie ciekawy jednak dla mnie mniej “ stresujący “.
Możliwe, że wynika to z faktu, że już się...
Po “ Dywan z wkładką “ sięgnęłam bez zastanowienia, do tej pory z twórczością Marty Kisiel spotkałam się kilka razy. Zawsze była to fantastyka i zawsze byłam zadowolona. Teraz autorka napisała komedię kryminalną, więc nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności. Liczyłam na dobrą zabawę, niezawodny humor Pani Marty i ciekawą historię. I właśnie tak było. ❤
Książkę czyta się...
“ Friends Przyjaciele na zawsze. Ten o najlepszych odcinkach “ to pięknie wydany album z mnóstwem ciekawych informacji i sporą ilością zdjęć.
Jako ogromna fanka serialu jestem tym wydaniem zachwycona i polecam tą książkę każdemu kto kocha “ Przyjaciół” jak ja. Lektura obowiązkowa. 🥰
Z tej książki dowiecie się sporo o serialu, o samych aktorach, ale przede wszystkim...
To będzie jedna z moich ulubionych świątecznych książek! 😍
Była bardzo magiczna, na każdym kroku czuć było Boże Narodzenie. Właśnie na tak cudowną powieść liczyłam. Właściwie to przerosła moje oczekiwania i nie chciałam jej kończyć szybko, dlatego dawkowałam sobie tą przyjemność.
Dla ostatnich stron zarwałam nockę, bo zakończenie było bardzo emocjonujące!
Jeśli ktoś...
Kieran jest uzależniony od Lake, nienawidzi ją całe życie, dręczenie jej jest dla niego jak narkotyk.
Ona się go panicznie boi, kiedy dowiaduje się, że Chłopak wychodzi z poprawczaka dostaje ataku paniki i mdleje.
Jeszcze nie wie jakie piekło dla niej szykuje ...
Od 10 lat jej życie to pasmo bólu, strachu.
Teraz też doświadczy znęcania, w dodatku boi się o swoje życie i...
Arrow’s Hell czyli drugi tom niegrzecznej serii z bikerami Wind Dragons. Tym razem śledzić będziemy losy Arrowa , nieokiełznanego, o trudnym charakterze przystojniaka oraz zadziornej Anny, siostry Rake’a.
Arrow nosi w sobie ból po stracie bliskiej osoby, uważa że nie zasługuje na szczęście, tym bardziej na miłość. Dlatego gdy w ich klubie motocyklowym zjawia się Anna, w...
“ Ktoś tu kłamie “ to dobra książka, tylko trochę skomplikowana. Mam na myśli to, że jest dużo bohaterów oraz sytuacji i łatwo się pogubić. Z początku myliły mi się postacie, kto kim jest, kto z kim, co robi i dlaczego. Zdażyło się parę razy przewracać kartki wstecz, by zrozumieć jakieś wydarzenie bo mylili mi się bohaterowie. Może nie jestem przyzwyczajona do tak...
więcej Pokaż mimo to