The Innovator's Dilemma
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- HarperBusiness
- Data wydania:
- 2011-04-10
- Data 1. wydania:
- 2011-04-10
- Liczba stron:
- 336
- Czas czytania
- 5 godz. 36 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9780062060242
In this revolutionary bestseller, innovation expert Clayton M. Christensen says outstanding companies can do everything right and still lose their market leadership—or worse, disappear altogether. And not only does he prove what he says, but he tells others how to avoid a similar fate.
Focusing on “disruptive technology,” Christensen shows why most companies miss out on new waves of innovation. Whether in electronics or retailing, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know when to abandon traditional business practices. Using the lessons of successes and failures from leading companies, The Innovator’s Dilemma presents a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
Find out:
When it is right not to listen to customers.
When to invest in developing lower-performance products that promise lower margins.
When to pursue small markets at the expense of seemingly larger and more lucrative ones.
Sharp, cogent, and provocative, The Innovator’s Dilemma is one of the most talked-about books of our time—and one no savvy manager or entrepreneur should be without.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 109
- 4
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Właściwie nigdy nie darzyłem specjalnym szacunkiem managerów i po przeczytaniu tej książki już wiem dlaczego. W powszechnym rozumieniu manager stał się czymś w rodzaju coacha, bez specjalnych umiejętności czy wiedzy, za to z wielkimi pokładami narcyzmu.
Dopiero Christensen uświadomił mi, że manager z prawdziwego zdarzenia to tak naprawdę wysokiej klasy specjalista. Ta książka może służyć za wzór jak pisać na tematy bądź co bądź naukowe. Formułowanie problemu, przedstawianie dowodów a następnie własnej propozycji jest tutaj wyłożone w sposób jasny i zrozumiały także dla osób bez MBA. Bogactwo przykładów i głęboka spójność wywodów autora pokazują, że jego tezy są dobrze przemyślane.
Nie jest to jednak pozycja tylko dla managerów, ale również dla każdego zainteresowanego tym jak technologia zmienia biznes i kształtuje kolejne firmy. Pomaga też odnaleźć się w korporacyjnym świecie i zainspirować do własnej działalności (nie tylko przedsiębiorczej, ale także jako pracownik).
Właściwie nigdy nie darzyłem specjalnym szacunkiem managerów i po przeczytaniu tej książki już wiem dlaczego. W powszechnym rozumieniu manager stał się czymś w rodzaju coacha, bez specjalnych umiejętności czy wiedzy, za to z wielkimi pokładami narcyzmu.
więcej Pokaż mimo toDopiero Christensen uświadomił mi, że manager z prawdziwego zdarzenia to tak naprawdę wysokiej klasy specjalista. Ta...