Pokonywanie trudności w uczeniu się dzieci z dysleksją

Okładka książki Pokonywanie trudności w uczeniu się dzieci z dysleksją
Leokadia Wiatrowska Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls popularnonaukowa
332 str. 5 godz. 32 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2013-05-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-05-01
Liczba stron:
332
Czas czytania
5 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788378500858
Tagi:
dysleksja logopedia dzieci wychowanie edukacja pedagogika
Średnia ocen

                10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Człowiek wobec cierpienia Artur Fabiś, Zygmunt Pucko, Leokadia Wiatrowska
Ocena 0,0
Człowiek wobec... Artur Fabiś, Zygmun...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1059
241

Na półkach:

Autorska koncepcja Leokadii Wiatrowskiej to poprawna konstrukcja metodyczna wywiedziona z podstaw teoretycznych. Została dopracowana aż do formy bezpośredniego zastosowania. Nie jest to jednak efekt naukowych analiz. Istotnym elementem tej książki jest ukazanie owej koncepcji dydaktycznej poprzez weryfikację eksperymentalną. Eksperyment prowadzony w klasach pierwszych szkoły podstawowej oraz tzw. klasie zerowej wykazał, iż wyniki uzyskiwane przez dzieci były zdecydowanie wyższe niż przy tradycyjnych sposobach pomocy uczniom w przyswajaniu liter. Ważne, że efekty korzystniejszego przyswajania liter dotyczyły także dzieci, u których zagrożenia ryzykiem dysleksji nie stwierdzono. Odważnym podejściem badawczym było zatem wypracowanie metody opartej na wielostronnym aktywizowaniu dzieci możliwym w zbiorowym/zespołowym ich nauczaniu, a więc z szansą wprowadzenia jej w zwykły tryb szkolnej pracy lekcyjnej.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz



Zastosowana przez Autorkę metoda to propozycja indywidualnego przebiegu działań edukacyjnych, który z powodzeniem może być modyfikowany i dostosowywany do potrzeb i możliwości […] danej klasy. Na podkreślenie ze wszech miar zasługuje zwrócenie […] uwagi na postawę nauczyciela jako kreatora indywidualnych podejść i preferencji dla każdego dziecka z osobna. Nauka pisania i czytania to niezwykła powinność i odpowiedzialność ze strony nauczyciela, wyzwalająca działania twórcze i kreatywne, jakie drzemią w świadomości ucznia. Rola i zadania, jakie stoją przed nauczycielem w przypadku dzieci o specyficznych trudnościach w nauce pisania i czytania, powodują zwiększenie skali kompetencji i odpowiedzialności nauczyciela profesjonalisty w tym zawodzie.
Z recenzji dr hab. Urszuli Ordon, prof. AJD

Autorska koncepcja Leokadii Wiatrowskiej to poprawna konstrukcja metodyczna wywiedziona z podstaw teoretycznych. Została dopracowana aż do formy bezpośredniego zastosowania. Nie jest to jednak efekt naukowych analiz. Istotnym elementem tej książki jest ukazanie owej koncepcji dydaktycznej poprzez weryfikację eksperymentalną. Eksperyment prowadzony w klasach pierwszych...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4
  • Przeczytane
    2
  • 2018
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Pokonywanie trudności w uczeniu się dzieci z dysleksją


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne