Podręcznik brandingu

Okładka książki Podręcznik brandingu Wally Olins
Okładka książki Podręcznik brandingu
Wally Olins Wydawnictwo: Instytut Marki Polskiej popularnonaukowa
112 str. 1 godz. 52 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Tytuł oryginału:
Brand book
Wydawnictwo:
Instytut Marki Polskiej
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
112
Czas czytania
1 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788392843504
Tłumacz:
Mirosław A. Boruc
Tagi:
marketing branding
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
19 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
214
75

Na półkach:

Króciutka książeczka. Esencja brandingu, jednak najbardziej skorzystają osoby pracujące z tym tematem z bardzo dużymi klientami.

Króciutka książeczka. Esencja brandingu, jednak najbardziej skorzystają osoby pracujące z tym tematem z bardzo dużymi klientami.

Pokaż mimo to

avatar
6
5

Na półkach:

Jest to dość syntetyczne uzupełnienie wcześniejszego dzieła Olinsa pt. “O marce” i moim zdaniem warto od niej właśnie zacząć przygodę z brandingiem, aby zagwarantować sobie “miękkie lądowanie” na polu tych dość skomplikowanych zagadnień.

Jest to dość syntetyczne uzupełnienie wcześniejszego dzieła Olinsa pt. “O marce” i moim zdaniem warto od niej właśnie zacząć przygodę z brandingiem, aby zagwarantować sobie “miękkie lądowanie” na polu tych dość skomplikowanych zagadnień.

Pokaż mimo to

avatar
101
2

Na półkach: ,

Olins bardzo ogólnie przedstawia i przyjemnie wprowadza do brandingu

Olins bardzo ogólnie przedstawia i przyjemnie wprowadza do brandingu

Pokaż mimo to

avatar
625
23

Na półkach: ,

Kolejna pozycja wydawnicza dotycząca brandingu i strategii marek Wally'ego Olins'a na polskim rynku. W ciekawy sposób ujęty problem kreowania wartości marki i utrzymania wizerunku firmy na rynku. W porównaniu do poprzedniej publikacji autora - "Wally Olins. O marce", przykładów brandingu jest dużo mniej, są omówione mniej szczegółowo. Tytuł książki doskonale oddaje jej zawartość - jest to zarys (jak sam Wally twierdzi "przewodnik a nie instrukcja obsługi") kreowania i kształtowania marki.

Ciekawie napisana, wraz z "Wally Olins. O marce" (polecam przeczytać obie książki, doskonale się uzupełniają),idealna pozycja dla kogoś kto chce wgryźć się w temat brandingu i poznać go od praktycznej strony.

Kolejna pozycja wydawnicza dotycząca brandingu i strategii marek Wally'ego Olins'a na polskim rynku. W ciekawy sposób ujęty problem kreowania wartości marki i utrzymania wizerunku firmy na rynku. W porównaniu do poprzedniej publikacji autora - "Wally Olins. O marce", przykładów brandingu jest dużo mniej, są omówione mniej szczegółowo. Tytuł książki doskonale oddaje jej...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    53
  • Przeczytane
    31
  • Posiadam
    15
  • Teraz czytam
    2
  • 2021
    1
  • Studia
    1
  • Ulubione
    1
  • Grafika
    1
  • 2016
    1
  • Moje ksiazki
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Podręcznik brandingu


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne