rozwińzwiń

Kreowanie marek kultury. Historia, współczesność, perspektywy

Okładka książki Kreowanie marek kultury. Historia, współczesność, perspektywy Andrzej Giza
Okładka książki Kreowanie marek kultury. Historia, współczesność, perspektywy
Andrzej Giza Wydawnictwo: Avalon sztuka
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
sztuka
Wydawnictwo:
Avalon
Data wydania:
2022-06-03
Data 1. wyd. pol.:
2022-06-03
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377305836
Tagi:
historia sztuki marketing reklama kreowanie wizerunku
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Beethoven Magazine, nr 23 Anna S. Dębowska, Bruno Fidrych, Andrzej Giza, Redakcja czasopisma Beethoven Magazine, Witold Siemaszkiewicz
Ocena 6,0
Beethoven Maga... Anna S. Dębowska, B...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4
  • Przeczytane
    2
  • Art
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kreowanie marek kultury. Historia, współczesność, perspektywy


Podobne książki

Przeczytaj także