Jak wygrać wybory?
- Kategoria:
- literatura piękna
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2014-04-09
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-04-09
- Liczba stron:
- 206
- Czas czytania
- 3 godz. 26 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566210
- Tagi:
- wybory jak wygrać wybory? marketing polityczny publicystyka wywiady lider polityk kampania wyborcza
Interesujesz się polityką? Chcesz poznać arkana wygranych kampanii wyborczych? Dowiedzieć się jakie mechanizmy, strategie działań są receptą na zwycięstwo? A może chętnie dowiesz się - co kandydaci do wielkiej polityki robią, aby przegrać (mocno przy tym wierząc że idą w stronę sukcesu)? Wreszcie – chcesz poznać „przepis” na udaną kampanię wyborczą?
Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś „tak” albo „czemu nie”, to jest to książka dla Ciebie.
Rozmówcy Artura Dmochowskiego analizując największe sukcesy i porażki wyborcze na przestrzeni lat, starają się przedstawić - „idealną” osobowość kandydata, lidera partii; rolę ekspertów, think tanków w powodzeniu kampanii; skutecznego używania „sieci” oraz sondaży wyborczych. Dyskutują również o znaczeniu mediów w kampanii - czy „parcie na szkło” to nadal dobra strategia, czy czeka nas rewolucja komunikacyjna w zbliżających się wyborach?
Autor pyta najlepszych specjalistów, zajmujących się wyborami – politologów, socjologów, ekspertów ds. strategii marketingowych, badaczy rynku, znawców mediów elektronicznych - o to, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić zwycięską kampanię wyborczą, jak zaskoczyć przeciwników, jak zdobyć „jedynkę” na liście wyborczej. Doradzają m.in. prof. Andrzej Zybertowicz, dr Jarosław Flis, znany dziennikarz Grzegorz Górny.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 9
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Przeciętny uczestnik wyborów parlamentarnych powie, że walka toczy się między partiami. Czytelnik książki Dmochowskiego wie natomiast, iż starcie odbywa się w obrębie komitetów wyborczych. Jak to? - zapytacie. W poszukiwaniu odpowiedzi trzeba zajrzeć do publikacji.
O kompetencjach naukowców (prof. Zybertowiczu, prof. Dudku i dr. Flisa) nie wspominam, bo sami o sobie świadczą dorobkiem i liczbą komentarzy w mediach. Tym razem autor pozwolił badaczom wypowiedzieć się na konkretny temat i bardzo dobrze pokierował rozmowami. Wszyscy trzej wypowiadają się swobodnie, czyta się ich z przyjemnością i łatwością. Dialogi nie nudzą, ale dają do myślenia.
Pasją red. Górnego są Węgry. Widać to na kartach książki. Stąd ciekawa analiaza sukcesu wyborczego Orbana, który w 2014 roku powtórzył sukces wyborczy swojej partii sprzed czterech lat. W kraju, w którym przynajmniej jedna siła polityczna wyraźnie sympatyzuje z Fideszem, ta analiza poczynań premiera Węgier może stać się receptą na przełamanie złej passy.
Pozostali dwaj rozmówcy to już inna para kaloszy. Mówią o nowoczesnym kontaktowaniu się z potencjalnymi marketingu internetowym, budowaniu wizji, która porusza tłumy. W tej części pojawia się silne poczucie dysonansu - jak jest, a jak być powinno. Wszystkie te cechy sprawiają, że "Jak wygrać wybory?" są nie tyle przepisem na udaną kampanię wyborczą, co instrukcją obsługi. I to nie dla polityków, bo ci, w naszych realiach częściej działają pod wpływem impulsu. Za to wyborcy, którzy chcą podjąć racjonalną decyzję przy urnie wyborczej, będą mieli dobrą okazję do rozważań.
Przeciętny uczestnik wyborów parlamentarnych powie, że walka toczy się między partiami. Czytelnik książki Dmochowskiego wie natomiast, iż starcie odbywa się w obrębie komitetów wyborczych. Jak to? - zapytacie. W poszukiwaniu odpowiedzi trzeba zajrzeć do publikacji.
więcej Pokaż mimo toO kompetencjach naukowców (prof. Zybertowiczu, prof. Dudku i dr. Flisa) nie wspominam, bo sami o sobie...