Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
336 str. 5 godz. 36 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 1999-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Liczba stron:
- 336
- Czas czytania
- 5 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-01-12707-4
- Tagi:
- media komunikowanie dziennikarstwo prasa akademickie
Podręcznik Tomasz Goban-Klasa - kierownika Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego i dyrektora the Polish Academic Information Center the State University of New York w Buffalo - w syntetyczny sposób przedstawia aktualny stan wiedzy o środkach komunikowania masowego, w tym także najnowszych mediów. Praca przeznaczona dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa i kulturoznawstwa oraz praktyków medialnych - dziennikarzy, badaczy opinii publicznej, praktyków public relations i menedżerów medialnych.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 46
- 21
- 6
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Zakupy używanych książek w antykwariatach lub sieci zwykle kończą się w moim przypadku nadprogramowymi pozycjami w torbie lub paczce. Ta fajna, tą warto przeczytać, a o tej gdzieś coś dobrego słyszałem. Uczucie mocy drukowanych pieniędzy, gdy za jedną niewielką karteczkę dostajemy kilkudziesięciocentymetrowy stos książek, jest z pewnością jednym z piękniejszych osiągnięć ludzkiej cywilizacji. Oczywiście kończy się na upychaniu części nabytków w tylnych częściach regałów, co już miłe nie jest, ale z kolei wiemy, że za kilka miesięcy/lat wynagrodzi nam to zdziwienie: „zupełnie zapomniałem, że kupiłem tą książkę!”.
„Media i komunikowanie masowe” dostarczyły wszystkich tych uczuć. Kupiłem ten podręcznik akademicki, wydany w 2000 r., kilka lat temu w antykwariacie z myślą, że poczytam sobie, jak profesor Goban-Klas wyobrażał sobie kilkanaście lat temu rozwój mediów elektronicznych. Nie jestem fascynatem mediów, ale interesuje mnie weryfikowanie wszelkich przeszłych prognoz społecznych i technologicznych, śledzenie „co poszło tak, a co poszło nie tak”, bo to z kolei pozwala z większą pewnością odnosić się do bieżących oczekiwań. Okazało się, że jak na podręcznik akademicki „Media...” posługują się wyjątkowo przystępnym językiem, a spektrum poruszanych tematów jest tak szerokie (ewolucja i organizacja mediów, specyfiki przekazu, interakcje między mediami, społeczeństwem i decydentami itd. itp.),że lektura okazała się całkiem wciągająca. I jednocześnie depresyjna, jeśli zderzymy wszystkie mądre teorie z obecną rzeczywistością mediów plemiennych.
Z drugiej jednak strony część z nich pozostaje użyteczna w diagnozowaniu działania mediów i dzisiaj. Ot choćby wyjaśnia, że jeśli „młodzi, wykształceni z wielkich ośrodków” głosowaliby na PiS, to Fakty prowadziłaby Danuta Holecka. Bo to analiza poparcia partii politycznych z przekrojach demograficznych „ustawia” przekaz mediów komercyjnych, a nie poglądy członków zarządu jakiejkolwiek TV. Chodzi wszak o kasę, a prezesa łatwiej zmienić niż społeczeństwo.
W obecnych czasach social mediów, to już ramotka, ale solidna. No i stymuluje do myślenia.
Zakupy używanych książek w antykwariatach lub sieci zwykle kończą się w moim przypadku nadprogramowymi pozycjami w torbie lub paczce. Ta fajna, tą warto przeczytać, a o tej gdzieś coś dobrego słyszałem. Uczucie mocy drukowanych pieniędzy, gdy za jedną niewielką karteczkę dostajemy kilkudziesięciocentymetrowy stos książek, jest z pewnością jednym z piękniejszych osiągnięć...
więcej Pokaż mimo to