rozwińzwiń

Rwący nurt mediów. Mediocen – nowa faza mediatyzacji życia społecznego. Pisma z lat 2012–2020

Okładka książki Rwący nurt mediów. Mediocen – nowa faza mediatyzacji życia społecznego. Pisma z lat 2012–2020 Tomasz Goban-Klas
Okładka książki Rwący nurt mediów. Mediocen – nowa faza mediatyzacji życia społecznego. Pisma z lat 2012–2020
Tomasz Goban-Klas Wydawnictwo: Universitas, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
428 str. 7 godz. 8 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Universitas, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Data wydania:
2020-12-08
Data 1. wyd. pol.:
2020-12-08
Liczba stron:
428
Czas czytania
7 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324236800
Tagi:
dziennikarstwo
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie Krzysztof Gajdka, Sławomir Gawroński, Tomasz Goban-Klas, Błąd Łukasz, Kurek-Ochmańska Olga
Ocena 0,0
Problemy medió... Krzysztof Gajdka, S...
Okładka książki Projekt dla Polski. Perspektywa lewicowa Leszek Gilejko, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Janik, Andrzej Kurz, Aleksander Łukasiewicz, Andrzej Mencwel, Lech Nikolski, Janusz Reykowski, Andrzej Romanowski, Zdzisław Sadowski, Andrzej Walicki, Jerzy J. Wiatr, Piotr Żuk
Ocena 10,0
Projekt dla Po... Leszek Gilejko, Tom...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Media, biznes, kultura Jan Kreft, Józef Majewski
Ocena 10,0
Media, biznes,... Jan Kreft, Józef Ma...
Okładka książki Zawód dziennikarz/komentator sportowy Rafał Siekiera, Przemysław Szews
Ocena 7,0
Zawód dziennik... Rafał Siekiera, Prz...
Okładka książki Biblia dziennikarstwa Andrzej Niziołek, Andrzej Skworz
Ocena 8,1
Biblia dzienni... Andrzej Niziołek, A...
Okładka książki Wy na górze - my na dole Bernt Engelmann, Günter Wallraff
Ocena 8,0
Wy na górze - ... Bernt Engelmann, Gü...
Okładka książki Media, biznes, kultura. Tom II Jan Kreft, Robert Stopikowski
Ocena 10,0
Media, biznes,... Jan Kreft, Robert S...
Okładka książki Fakty i artefakty. Formy paraartystyczne w mediach Andrzej Kaliszewski, Edyta Żyrek-Horodyska
Ocena 10,0
Fakty i artefa... Andrzej Kaliszewski...
Okładka książki Media, biznes, kultura. Tom III Jan Kreft, Robert Stopikowski
Ocena 10,0
Media, biznes,... Jan Kreft, Robert S...

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także