Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Internet w biznesie

Wydawnictwo: Osrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-71870-83-3
liczba stron
614
słowa kluczowe
internet, biznes
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
gosia

Książka stanowi kompendium wiedzy o Internecie, umożliwiające firmom i indywidualnym użytkownikom aktywne wykorzystanie sieci w praktyce gospodarczej. Na tle wielu tłumaczeń wyróżnia się całkowicie polskim pochodzeniem, uwzględniającym potrzeby i możliwości polskiego odbiorcy oraz lokalne realia zastosowania Internetu. Kompleksowo omówione zostały rodzaje usług, procedury uzyskiwania dostępu i...

Książka stanowi kompendium wiedzy o Internecie, umożliwiające firmom i indywidualnym użytkownikom aktywne wykorzystanie sieci w praktyce gospodarczej. Na tle wielu tłumaczeń wyróżnia się całkowicie polskim pochodzeniem, uwzględniającym potrzeby i możliwości polskiego odbiorcy oraz lokalne realia zastosowania Internetu.
Kompleksowo omówione zostały rodzaje usług, procedury uzyskiwania dostępu i korzystania z Internetu, jak i szczegółowe obszary zastosowań w biznesie (np. internetowy klient, wyszukiwanie, produkt, reklama, sprzedaż, płatności, koszty,
komunikacja z kontrahentami, poszukiwanie pośredników, bezpieczeństwo, statystyka, tworzenie własnej witryny WWW). Publikacja zawiera również
rozbudowany słownik terminów.
Książka może być efektywnym narzędziem pracy dla osób na każdym poziomie wtajemniczenia.
Polecamy ja szczególnie dyrektorom firm, służbom marketingowym, informatykom oraz wszystkim odpowiedzialnym za public relations.

 

źródło opisu: http://www.techniczna.com.pl/skroty/83-71870-83-3.htm

źródło okładki: http://www.techniczna.com.pl/skroty/83-71870-83-3.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1489
gosia | 2011-03-17
Na półkach: Poradniki, Przeczytane, Posiadam
książek: 76
robben8888 | 2015-09-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 56
domingo510 | 2012-05-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 548
Sylwia | 2011-12-24
Na półkach: Chcę przeczytać, Firma
książek: 2405
Aniołeczek | 2011-07-21
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd