Podręcznik brandingu
Wydawnictwo: Instytut Marki Polskiej popularnonaukowa
112 str. 1 godz. 52 min.
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- Brand book
- Wydawnictwo:
- Instytut Marki Polskiej
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 112
- Czas czytania
- 1 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788392843504
- Tłumacz:
- Mirosław A. Boruc
- Tagi:
- marketing branding
O brandingu mówi dziś wielu ludzi, ale niewielu wiec, o co w nim naprawdę chodzi, i jak się do niego zabrać. Wally Olins, uznany powszechnie za najbardziej doświadczonego brandingu na świecie, sięgnął do swojego gromadzonego przez całe życie doświadczenia i zaprezentował nam krótki i zwięzły, ale bardzo praktyczny przewodnik. Wyjaśnia w nim - w niepowtarzalny, charakterystyczny tylko dla siebie sposób - co to są marki, jak się je tworzy i buduje, jak sprawia, żeby działały, trwały i rozkwitały. Ten podręczny przewodnik, jednocześnie inspirujący i praktyczny, jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto interesuje się dziedziną tożsamości konkurencyjnej i brandingiem.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 53
- 31
- 15
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Króciutka książeczka. Esencja brandingu, jednak najbardziej skorzystają osoby pracujące z tym tematem z bardzo dużymi klientami.
Króciutka książeczka. Esencja brandingu, jednak najbardziej skorzystają osoby pracujące z tym tematem z bardzo dużymi klientami.
Pokaż mimo toJest to dość syntetyczne uzupełnienie wcześniejszego dzieła Olinsa pt. “O marce” i moim zdaniem warto od niej właśnie zacząć przygodę z brandingiem, aby zagwarantować sobie “miękkie lądowanie” na polu tych dość skomplikowanych zagadnień.
Jest to dość syntetyczne uzupełnienie wcześniejszego dzieła Olinsa pt. “O marce” i moim zdaniem warto od niej właśnie zacząć przygodę z brandingiem, aby zagwarantować sobie “miękkie lądowanie” na polu tych dość skomplikowanych zagadnień.
Pokaż mimo toOlins bardzo ogólnie przedstawia i przyjemnie wprowadza do brandingu
Olins bardzo ogólnie przedstawia i przyjemnie wprowadza do brandingu
Pokaż mimo toKolejna pozycja wydawnicza dotycząca brandingu i strategii marek Wally'ego Olins'a na polskim rynku. W ciekawy sposób ujęty problem kreowania wartości marki i utrzymania wizerunku firmy na rynku. W porównaniu do poprzedniej publikacji autora - "Wally Olins. O marce", przykładów brandingu jest dużo mniej, są omówione mniej szczegółowo. Tytuł książki doskonale oddaje jej zawartość - jest to zarys (jak sam Wally twierdzi "przewodnik a nie instrukcja obsługi") kreowania i kształtowania marki.
Ciekawie napisana, wraz z "Wally Olins. O marce" (polecam przeczytać obie książki, doskonale się uzupełniają),idealna pozycja dla kogoś kto chce wgryźć się w temat brandingu i poznać go od praktycznej strony.
Kolejna pozycja wydawnicza dotycząca brandingu i strategii marek Wally'ego Olins'a na polskim rynku. W ciekawy sposób ujęty problem kreowania wartości marki i utrzymania wizerunku firmy na rynku. W porównaniu do poprzedniej publikacji autora - "Wally Olins. O marce", przykładów brandingu jest dużo mniej, są omówione mniej szczegółowo. Tytuł książki doskonale oddaje jej...
więcej Pokaż mimo to