Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Podręcznik brandingu

Tłumaczenie: Mirosław A. Boruc
Wydawnictwo: Instytut Marki Polskiej
6,09 (11 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
3
6
3
5
4
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Brand book
data wydania
ISBN
9788392843504
liczba stron
112
słowa kluczowe
marketing, branding
kategoria
popularnonaukowa
język
polski

O brandingu mówi dziś wielu ludzi, ale niewielu wiec, o co w nim naprawdę chodzi, i jak się do niego zabrać. Wally Olins, uznany powszechnie za najbardziej doświadczonego brandingu na świecie, sięgnął do swojego gromadzonego przez całe życie doświadczenia i zaprezentował nam krótki i zwięzły, ale bardzo praktyczny przewodnik. Wyjaśnia w nim - w niepowtarzalny, charakterystyczny tylko dla...

O brandingu mówi dziś wielu ludzi, ale niewielu wiec, o co w nim naprawdę chodzi, i jak się do niego zabrać. Wally Olins, uznany powszechnie za najbardziej doświadczonego brandingu na świecie, sięgnął do swojego gromadzonego przez całe życie doświadczenia i zaprezentował nam krótki i zwięzły, ale bardzo praktyczny przewodnik. Wyjaśnia w nim - w niepowtarzalny, charakterystyczny tylko dla siebie sposób - co to są marki, jak się je tworzy i buduje, jak sprawia, żeby działały, trwały i rozkwitały. Ten podręczny przewodnik, jednocześnie inspirujący i praktyczny, jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto interesuje się dziedziną tożsamości konkurencyjnej i brandingiem.

 

źródło opisu: pierwsza strona książki

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (33)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 549
Mil | 2011-02-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2011
Przeczytana: 2011 rok

Kolejna pozycja wydawnicza dotycząca brandingu i strategii marek Wally'ego Olins'a na polskim rynku. W ciekawy sposób ujęty problem kreowania wartości marki i utrzymania wizerunku firmy na rynku. W porównaniu do poprzedniej publikacji autora - "Wally Olins. O marce", przykładów brandingu jest dużo mniej, są omówione mniej szczegółowo. Tytuł książki doskonale oddaje jej zawartość - jest to zarys (jak sam Wally twierdzi "przewodnik a nie instrukcja obsługi") kreowania i kształtowania marki.

Ciekawie napisana, wraz z "Wally Olins. O marce" (polecam przeczytać obie książki, doskonale się uzupełniają), idealna pozycja dla kogoś kto chce wgryźć się w temat brandingu i poznać go od praktycznej strony.

książek: 172
Jakub Kalinowski | 2016-11-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 listopada 2016

Olins bardzo ogólnie przedstawia i przyjemnie wprowadza do brandingu

książek: 127
kuba | 2016-09-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 5
Kaja | 2016-02-28
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 302
Emilia | 2015-10-22
Przeczytana: 23 października 2015
książek: 71
kubay | 2015-09-28
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 416
srutututuu | 2015-02-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 627
nikciemna | 2014-03-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Grap, Identity
Przeczytana: 26 marca 2016
książek: 195
Paula | 2014-01-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 364
Paulina | 2012-11-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 29 listopada 2012
zobacz kolejne z 23 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd