O marce
Wydawnictwo: Instytut Marki Polskiej biznes, finanse
326 str. 5 godz. 26 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Instytut Marki Polskiej
- Data wydania:
- 2004-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Liczba stron:
- 326
- Czas czytania
- 5 godz. 26 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8391263053
- Tagi:
- biznes branding
Wally Olins dowcipnie, mądrze i barwnie prowadzi nas wieloma atrakcyjnymi ścieżkami do sedna sukcesu marek: emocje i uczucia mają taki sam wpływ na decyzje rynkowe, jak na wszystkie inne ważne decyzje w życiu. A marki ucieleśniają coraz więcej ludzkich i społecznych emocji.
Wally Olins o marce tłumaczy, dlaczego nadszedł czas na porzucenie starego myślenia, którego symbolem jest pojęcie misja. Wyjaśnia, co dzieje się, gdy marka wkracza na scenę globalną. Pokazuje, że branding, czyli sztuka kreowania, budowania i zarządzania markami, będzie się dynamicznie rozwijał we wszystkich obszarach życia. W czasach globalizacji branding narodowy nie jest kwestią nacjonalistycznej pychy, ale istotnym narzędziem ekonomicznego przetrwania.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 32
- 12
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo ciekawa książka o tworzeniu czegoś takiego jak mark firmy. Wiedza cały czas aktualna.
Bardzo ciekawa książka o tworzeniu czegoś takiego jak mark firmy. Wiedza cały czas aktualna.
Pokaż mimo toNapisana 18 lat temu przez Wally’ego Olinsa opowieść o markach, o tym jak je tworzyć, rozwijać i chronić przed urazami. To niezwykłe jak mimo upływu lat, wciąż gorąca i aktualna jest ta książka.
Napisana 18 lat temu przez Wally’ego Olinsa opowieść o markach, o tym jak je tworzyć, rozwijać i chronić przed urazami. To niezwykłe jak mimo upływu lat, wciąż gorąca i aktualna jest ta książka.
Pokaż mimo to