Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

O marce

Wydawnictwo: Instytut Marki Polskiej
7,57 (7 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
2
7
4
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8391263053
liczba stron
326
słowa kluczowe
biznes, branding
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Wally Olins dowcipnie, mądrze i barwnie prowadzi nas wieloma atrakcyjnymi ścieżkami do sedna sukcesu marek: emocje i uczucia mają taki sam wpływ na decyzje rynkowe, jak na wszystkie inne ważne decyzje w życiu. A marki ucieleśniają coraz więcej ludzkich i społecznych emocji. Wally Olins o marce tłumaczy, dlaczego nadszedł czas na porzucenie starego myślenia, którego symbolem jest pojęcie misja....

Wally Olins dowcipnie, mądrze i barwnie prowadzi nas wieloma atrakcyjnymi ścieżkami do sedna sukcesu marek: emocje i uczucia mają taki sam wpływ na decyzje rynkowe, jak na wszystkie inne ważne decyzje w życiu. A marki ucieleśniają coraz więcej ludzkich i społecznych emocji.
Wally Olins o marce tłumaczy, dlaczego nadszedł czas na porzucenie starego myślenia, którego symbolem jest pojęcie misja. Wyjaśnia, co dzieje się, gdy marka wkracza na scenę globalną. Pokazuje, że branding, czyli sztuka kreowania, budowania i zarządzania markami, będzie się dynamicznie rozwijał we wszystkich obszarach życia. W czasach globalizacji branding narodowy nie jest kwestią nacjonalistycznej pychy, ale istotnym narzędziem ekonomicznego przetrwania.

 

źródło opisu: http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.p...(?)

źródło okładki: Źródło własne

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (28)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 5
Kaja | 2016-02-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 343
Monika | 2016-01-18
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 16 grudnia 2015
książek: 675
Bartek Wójcik | 2016-01-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 sierpnia 2016
książek: 157
Łukasz | 2015-08-26
Na półkach: Przeczytane, Branding
Przeczytana: 26 września 2016
książek: 565
srutututuu | 2015-02-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 565
Mil | 2012-08-28
Na półkach: Przeczytane, 2011
Przeczytana: 2011 rok
książek: 2586
joly_fh | 2012-07-29
Przeczytana: 2004 rok
książek: 59
Tobiasz | 2017-11-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 147
chachotterie | 2017-07-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 425
krzysiek333 | 2017-05-10
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 18 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd