Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing terytorialny

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
7,75 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375261592
liczba stron
240
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów....

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (13)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 319
Monika | 2016-01-18
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 16 grudnia 2015
książek: 980
Matizz_2 | 2016-01-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 31 stycznia 2016
książek: 175
Paulus | 2015-06-21
książek: 629
missbrodka | 2013-12-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Studia
książek: 11
Iza | 2016-11-09
książek: 365
aha | 2015-05-13
Na półkach: 2015, Przeczytane
książek: 1
Michał Jesień | 2014-12-13
Na półkach: Teraz czytam
książek: 252
PARN | 2014-06-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 266
Agnieszka | 2014-03-14
Na półkach: Przeczytane, Ekonomiczne
książek: 1058
Darek | 2013-11-19
zobacz kolejne z 3 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd