Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
7,09 (11 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
0
7
8
6
0
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788389574763
liczba stron
670
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Pierwszy w Polsce podręcznik zawierający pełne spektrum wiedzy z zakresu marketingu politycznego. Czytelnik pozna modele zachowań wyborczych, problematykę sementacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, rolę mediów w kampanii i reklamie polityczne

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (45)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 303
tusia395 | 2015-06-11
Przeczytana: 11 czerwca 2015

bardzo dobrze napisana pozycja naukowa. łatwa do zrozumienia, napisana prostym i łatwym do przyswojenia językiem. podane w niej przykłady są dobrym sposobem utrwalenia wiedzy w niej zawartej.

książek: 168
Oskar | 2014-09-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2005 rok

Zdecydowanie najlepsza polska książka o marketingu politycznym i kampanii wyborczej. To doskonały przewodnik dla kandydatów walczących o głosy mieszkańców. "Marketing polityczny" jest bardzo szczegółowym i nadzwyczaj profesjonalnym opracowaniem, które może pomóc zainteresowanym osiągnąć zamierzony cel.

"Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna" odkrywa przed czytelnikami tajemnice kampanii i wpływu na innych ludzi. Pokazuje w jaki sposób zachować się w czasie spotkań z wyborcami, jak przygotować materiały wyborcze, jak powinna wyglądać debata w mediach, a także w jaki sposób korzystać z internetu. Wyjaśnia również jak czytać wyborcze sondaże.

To także bardzo interesująca pozycja dla osób, które nie są związane z polityką, ale co kilka lat biorą udział w wyborach i oddają głos na jednego z kandydatów. Ta książka wskaże jakich środków i argumentów używają politycy i jak nie dać się zmanipulować w trakcie przedwyborczej gorączki.

Z roku na rok książek o marketingu...

książek: 735
Florianf | 2016-08-30
Na półkach: Przeczytane

Męczarnia.

książek: 608
Bartek Wójcik | 2014-10-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 listopada 2014
książek: 727
Arkadiusz Krzyżewski | 2014-07-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 387
TeaRoseGarden | 2013-02-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 182
SłowiAnka | 2013-02-04
książek: 236
goshya | 2013-01-07
książek: 0
| 2012-10-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2012-07-11
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 35 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd