Psychologia zachowań konsumenckich

5 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8387957569
liczba stron
288
język
polski
dodała
GreenGirl23

Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających...

Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.

 

źródło opisu: http://medbook.com.pl/ksiazka/pokaz/id/837/tytul/p...(?)

źródło okładki: http://img641.imageshack.us/img641/6083/psychologiazachowankons.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (163)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 353

Bardzo dobry przykład książki świetnie zorganizowanej merytorycznie, logicznie i stylistycznie. Autorzy podejmują wiele wątków z zakresu szeroko pojętej konsumpcji, skupiając się głównie motywach zachowań konsumentów oraz perswazyjnych sztuczkach marketingowców. Dla każdego zainteresowanego tematyką, jest to godna polecenia praca - zarówno dla osób raczkujących w opisywanych wątkach jak i tych bardziej zaawansowanych. A w sumie to chyba książka dla wszystkich - któż nie chciałby lepiej rozumieć samego siebie, a przy tym wyłapywać subtelne machinacje, by zaoszczędzić trochę grosza i honoru?

książek: 182
Eliza | 2014-12-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Bardzo dobra książka. W zrozumiały sposób przybliża nasze wybory konsumenckie. Nie tylko dla uczących się psychologii biznesu, polecam wszystkim którzy po wyjściu ze sklepu zastanawiają się nad słusznością swoich wyborów.

książek: 377
Usmiech_Niebios | 2018-02-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 289
cardamo | 2017-08-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 128
Pearl1531 | 2017-08-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 369
dorotka147 | 2017-04-25
Na półkach: Przeczytane, Studia, 2017
książek: 1263
vampireheart | 2016-05-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 maja 2016
książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Przeczytane, Marketing
książek: 214
agni_ 13 | 2015-06-30
Na półkach: Przeczytane, Studia
zobacz kolejne z 153 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd