Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 446
- Czas czytania
- 7 godz. 26 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301167288
- Tagi:
- psychologia ekonomia biznes polityka psychologia poznawcza psychologia społeczna psychologia ekonomiczna
Książka omawia najnowsze odkrycia procesów umysłowych: podejmowanie decyzji finansowych i marketingowych, tworzenie skutecznych reklam, badanie wizerunku marki i analizowanie zachowań konsumentów.
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii.
Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu – znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej – o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.
/z recenzji prof. dr hab. Tomasza Maruszewskiego/
***
/praca zbiorowa pod red. Andrzeja Falkowskiego i Tomasza Zaleśkiewicza/
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 47
- 11
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE