Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Emocjonomika

Tłumaczenie: Jacek Środa
Wydawnictwo: Rebis
7,55 (11 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
4
7
3
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Emotionomics
data wydania
ISBN
978-83-7510-369-4
liczba stron
416
słowa kluczowe
biznes, ekonomia, psychologia, emocje
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Pistacia

Naucz się postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać...

Naucz się postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych

Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

[opis wydawcy]

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (43)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 177
cola | 2016-05-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Pozycja obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy uważają, że emocje są istotne w biznesie.

książek: 237
Maluch | 2016-03-23
książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Marketing, Posiadam, Przeczytane
książek: 227
Pumpkinhead | 2014-10-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 227
Tomek O | 2014-05-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 maja 2014
książek: 83
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2011 rok
książek: 548
alfi78 | 2013-11-16
Przeczytana: listopad 2013
książek: 17
kwiatkov | 2013-08-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 29
ma7y | 2013-05-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, marketing
Przeczytana: 12 czerwca 2012
książek: 876
kaśka | 2013-01-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
zobacz kolejne z 33 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd