Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Okładka książki Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Jason Schreier Wydawnictwo: Sine Qua Non reportaż
336 str. 5 godz. 36 min.
Kategoria:
reportaż
Tytuł oryginału:
Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Wydawnictwo:
Sine Qua Non
Data wydania:
2018-09-05
Data 1. wyd. pol.:
2018-09-05
Data 1. wydania:
2017-09-05
Liczba stron:
336
Czas czytania
5 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381292436
Tłumacz:
Bartosz Czartoryski
Tagi:
gry komputerowe historia gier tworzenie gier
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
682 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
449
280

Na półkach:

Jeśli zdarzyło się wam przy jakiejś grze komputerowej zawalić nockę, szkołę, porządki w pokoju czy o zgrozo spotkanie z dziewczyną(lub chłopakiem) to możecie być pewni, że to samo zdarzało się deweloperom, którzy tę grę wyprodukowali. Tak to bowiem jest, że przemysł gier komputerowych wyciska z ludzi siódme poty zmuszając do zaniedbywania życia głównie rodzinnego.
Książka to reportaże z dziesięciu takich przykładowych projektów gier, głównie amerykańskich. Zdaje się, że jedynym wyjątkiem jest gra "Wiedźmin 3" wyprodukowana w Warszawie. Przyznam, że bardzo mnie cieszy to wyróżnienie naszego właśnie kraju przez znanego w branży gier Amerykanina.
Książkę czyta się wspaniale. Jest lekka i płynna. I to pomimo, że tak ciężką pracę nad lekką rozrywką opisuje. Absolutnie nie trzeba się znać na informatyce, programowaniu ani nawet, co zaskakujące, graniu. Wszystko i tak jest jasne. Tym niemniej wiedza w niej zawarta może się przydać wszystkim, którzy mają lub chcą mieć coś wspólnego z grami. Tak więc gorąco ją polecam.

Jeśli zdarzyło się wam przy jakiejś grze komputerowej zawalić nockę, szkołę, porządki w pokoju czy o zgrozo spotkanie z dziewczyną(lub chłopakiem) to możecie być pewni, że to samo zdarzało się deweloperom, którzy tę grę wyprodukowali. Tak to bowiem jest, że przemysł gier komputerowych wyciska z ludzi siódme poty zmuszając do zaniedbywania życia głównie rodzinnego.
Książka...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    831
  • Chcę przeczytać
    575
  • Posiadam
    207
  • Teraz czytam
    31
  • 2018
    27
  • 2022
    16
  • 2019
    12
  • 2023
    12
  • Audiobooki
    10
  • 2020
    9

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry


Video

Video

Podobne książki

Przeczytaj także