Kup teraz - 19 ofert w cenie od 6.99 zł do 42.99 zł

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Jason Schreier Wydawnictwo: Sine Qua Non literatura faktu
336 str.
Tytuł oryginału:
Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Data wydania:
2018-09-05
Data 1. wyd. pol.:
2018-09-05
Data 1. wydania:
2017-09-05
Liczba stron:
336
Język:
polski
ISBN:
9788381292436
Tłumacz:
Bartosz Czartoryski
Wydawnictwo:
Sine Qua Non
Tagi:
gry komputerowe historia gier tworzenie gier
Tytuł oryginału:
Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Kategoria:
literatura faktu
Data wydania:
2018-09-05
Liczba stron:
336
Język:
polski
ISBN:
9788381292436
Tłumacz:
Bartosz Czartoryski
Tagi:
gry komputerowe historia gier tworzenie gier
Średnia ocen
7,2 / 10
372 ocen 56 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
372 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [56]

Sortuj:
211
4

Na półkach: , ,

Autor genialnie pokazuje świat tworzenia gier! Świetny zbiór historii, nie tylko tych spektakularnych sukcesów, ale i niedokończonych projektów.

Pokaż mimo to

167
42

Na półkach: , , ,

Książka Jasona Schreiera, dziennikarza zajmującego się rynkiem growym, to nie tylko zbiór opowiadań o bandzie programistów tworzących gierki. To historie o pasji, zaangażowaniu, o tym ile można poświęcić na rzecz pracy, nawet jeżeli ją kochasz. O perfekcjoniźmie, nieudolności, złym zarządzaniu i wielu innych.

Schreier poznał zakulisowe historie na podstawie rozmów osób...

więcej Pokaż mimo to

27
27

Na półkach:

Polecam Graczom, którzy są zainteresowani tym w jaki sposób powstają gry. I nie chodzi tutaj o informacje z zakresu programowania, a o opis całego procesu powstawania gier zarówno idie jak i AAA.

Pokaż mimo to

Reklama
730
608

Na półkach:

– Cud, że ta gra powstała – powiedziałem.

– Jason – odparł – to cud, że jakakolwiek gra powstała.

To chyba najlepsze podsumowanie treści zawartych w książce Krew, pot i piksele, Jasona Schriera. Choć mam przekonanie, że w wielu branżach jest bardzo podobnie. To cud, że wiele produktów w ogóle powstało.

Cyberpunk 2077. To hasło, które rozpaliło cały świat. Może tylko cały...

więcej Pokaż mimo to

421
417

Na półkach: ,

Branża gier video to jeden z najprężniej rozwijających się segmentów przemysłu rozrywkowego. Rozpiętością, zaangażowaniem twórców zajmujących się tą częścią popkulturowej rozrywki, również popularnością dorównuje on, wśród konsumentów i użytkowników: kulturze i dobytkowi kina, książkom, komiksom, sądzę, nawet i rozrywce na żywo. Paradoks niesłychanego wzrostu...

więcej Pokaż mimo to

218
9

Na półkach: ,

Świetny reportaż o grach komputerowych, który pozwala zajrzeć do świata ich tworzenia. Bardzo pogłębiony, widać że autor osobiście zna praktycznie wszystkich swoich rozmówców i od lat siedzi w temacie. Ja osobiście książkę pochłonąłem w formie audiobooka czytanego przez Jacka Rozenka, co jeszcze dodatkowo pogłębiło wrażenia z lektury, gdyż fantastyczne były rozdziały o...

więcej Pokaż mimo to

31
30

Na półkach:

Książka ciekawa. Nigdy nie zastanawiałem się nawet, jak wygląda proces tworzenia gier, a okazuje się, że nie należy to do rzeczy najłatwiejszych. Najciekawsze były dla mnie historie Wiedźmina 3 i Star Wars 1313, ale nie będę psuł zabawy innym i zdradzał teraz szczegółów ;)

Dałem „jedynie” 6, bo nie grałem w żadną z opisywanych gier (w zasadzie z gier istnieją dla mnie...

więcej Pokaż mimo to

22
22

Na półkach:

Ta książka zupełnie zmieniła moje spojrzenie na świat twórców gier. Bardzo przystępnie ujęte dla zwykłego zjadacza chleba zagadnienia. Autor świetnie pozwala się wczuć czytelnikowi w dynamiczny świat programistów, deadline'ów, "polerowania" Itp.

Pokaż mimo to

130
29

Na półkach:

Książka jest zbiorem wywiadów z twórcami/współtwórcami popularnych gier. Przwijają się tam takie tytuły jak: Diablo 3, Pillars of Eternity, Wiedźmin 3, Hollow Knight i więcej. Autor skupia się głównie na problemach jakie developerzy napotykali podczas wypuszczania swoich tytułów. Każdy rodział to rozomowa z przedstawicielem studia, który uczestniczył podczas produkcji gry....

więcej Pokaż mimo to

344
289

Na półkach:

Świetna książką, która powinna znaleźć się w rękach każdego gracza. Nie wiem czy warto kupować jeśli nie jest się fanem gier. Po przeczytaniu tej książki premiery gier nigdy już nie będą takie same oraz patrzenie na nie. To naprawdę wyjątkowa książka.

Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Przeczytane
    446
  • Chcę przeczytać
    375
  • Posiadam
    153
  • 2018
    28
  • Teraz czytam
    22
  • 2019
    13
  • 2020
    9
  • Audiobooki
    6
  • Chcę w prezencie
    5
  • Reportaże
    5

Reklama

Cytaty

Video

Video
Reklama

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd