rozwińzwiń

Marketing dla nie wtajemniczonych

Okładka książki Marketing dla nie wtajemniczonych Patrick Forsyth
Okładka książki Marketing dla nie wtajemniczonych
Patrick Forsyth Wydawnictwo: Dom wydawniczy ABC Spółka z o.o. biznes, finanse
197 str. 3 godz. 17 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Marketing for non-marketing managers
Wydawnictwo:
Dom wydawniczy ABC Spółka z o.o.
Data wydania:
1996-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1996-01-01
Liczba stron:
197
Czas czytania
3 godz. 17 min.
Język:
polski
ISBN:
8385148620
Tłumacz:
Renata Łukiewicz-Kostro
Tagi:
marketing
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Pat Fallon, Fred Senn
Ocena 8,1
Siła kreacji w... Pat Fallon, Fred Se...
Okładka książki Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor Kozura, Siergiej Pawłow
Ocena 8,0
Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor ...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,6
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA Tim Ambler, Patrick Barwise, Gregory S. Carpenter, Flora Kokkinaki, Philip Kotler, Leonard Lodish, Sean Meehan, Philip M. Parker
Ocena 9,0
Tajniki market... Tim Ambler, Patrick...
Okładka książki 138 Kacper Bisanz, Karol Chojnacki
Ocena 8,2
138 Kacper Bisanz, Karo...

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Teraz czytam
    1
  • Chcę przeczytać
    1
  • Posiadam
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing dla nie wtajemniczonych


Podobne książki

Przeczytaj także