Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Tłumaczenie: Andrzej Ehrlich
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
8,2 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
3
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Ten Deadly Marketing Sins. Signs and Solutions
data wydania
ISBN
832081569X
liczba stron
148
słowa kluczowe
marketing, ekonomia, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
DAngel

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz...

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu.
Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.

 

źródło opisu: PWE, 2005

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd