Psychologia sprzedaży – droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Wydawnictwo: Helion
5,85 (81 ocen i 15 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
2
8
5
7
21
6
23
5
11
4
6
3
5
2
2
1
3
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328313507
liczba stron
208
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
ToRn

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki...

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.

Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/psychologia-sprzedazy-dro...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/psychologia-sprzedazy-dro...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 130
Adrian Stec | 2017-02-14

Kupiłem tą książkę i myślałem, że to był dobry wybór - szczerze?
-Nie był to dobry wybór.
Po przeczytaniu ok 50 stron, już dalej mi się nawet czytać nie chciało, nic specjalnego w tej książce nie ma, moim odczuciem jest przesycona wciskaniem kitu i manipulacją, a wiele z tej wiedzy co jest w tej książce, jest w dużo lepszych książkach i lepiej napisanych.
Jeśli myślisz nad zakupem - to lepiej to dobrze przemyśl.
Książka dla totalnych lajków, ciężko się ją czyta komuś kto już jest w temacie..

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Felek i Tola

Napisane prostym językiem przygody Toli i Felka bardzo przypadły do gustu mojej córce. Śmieszne historie, szczera przyjaźń między Tolą , Felkiem i Hen...

zgłoś błąd zgłoś błąd