Psychologia sprzedaży
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes, Mtbiznes.pl
- Data wydania:
- 2012-09-10
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-09-10
- Liczba stron:
- 218
- Czas czytania
- 3 godz. 38 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377463352
- Tłumacz:
- Tomasz Rzychoń
- Tagi:
- Brian Tracy Psychologia biznesu Sprzedaż Motywacja
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 125
- 88
- 26
- 9
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 3 min):
https://www.youtube.com/watch?v=_QyZ-PB1hbo
Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=1631
Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 3 min):
Pokaż mimo tohttps://www.youtube.com/watch?v=_QyZ-PB1hbo
Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=1631
Według mnie to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy. Najlepszą zachętą powinien być fakt, że książka ma status bestsellera a więc autor ewidentnie zna się na temacie.
Według mnie to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy. Najlepszą zachętą powinien być fakt, że książka ma status bestsellera a więc autor ewidentnie zna się na temacie.
Pokaż mimo toKsiążka, którą powinien przeczytać każdy handlowiec.
Książka, którą powinien przeczytać każdy handlowiec.
Pokaż mimo toPo dłuższej przerwie od książek powiązanych z psychologią, kolega polecił mi ten tytuł i stwierdziłem, że sprawdzę czy jest coś warta.
Do książki podszedłem z dystansem, obawiałem się taniego nlp i nadmuchanego marketingu zbudowanego wokół kiepskiego produktu - i pierwsze 10 stron wstępu takie się wydają, ponieważ wychwalanie pod niebiosa sprzedaży w taki, a nie inny sposób kojarzy się z marketingiem najniższych lotów.
Natomiast gdy przeszedłem do treści książki bardzo mile się zaskoczyłem, ponieważ jest tam wiele naprawdę bardzo dobrej wiedzy. Minusem jest fakt, że jest mało odniesień do realnych badań i statystyk, ale jeśli ma się zaplecze w postaci innych książek związanych z psychologią, bardzo łatwo można powiązać przykłady z książki z mechanizmami opisanymi w podręcznikach do psychologii społecznej, dodatkowo powoływanie się na Cialdiniego czy cytaty z Napoleona Hilla wpłynęły dodatkowo na pozytywny odbiór przeze mnie tego tytułu.
Zdecydowanie polecam osobom, które interesują się psychologią sprzedaży, bądź pracują w sprzedaży i chciałyby poszerzyć swoje kompetencje.
*Mała uwaga jeśli ktoś chce, żeby książka "działała" to polecam zrobić, to co ja robię przy okazji każdego ciekawego tytułu z zakresu psychologii - rób notatki, a następnie myśl nad tym jak konkretne rzeczy odnoszą się do Twojej sytuacji i jak możesz je przetestować. Samo przeczytanie i "wzięcie sobie do serca" treści, nic nie da. ;)
Po dłuższej przerwie od książek powiązanych z psychologią, kolega polecił mi ten tytuł i stwierdziłem, że sprawdzę czy jest coś warta.
więcej Pokaż mimo toDo książki podszedłem z dystansem, obawiałem się taniego nlp i nadmuchanego marketingu zbudowanego wokół kiepskiego produktu - i pierwsze 10 stron wstępu takie się wydają, ponieważ wychwalanie pod niebiosa sprzedaży w taki, a nie inny sposób...
Rewelacyjna książka o sprzedaży. Kup, przystosuj się, bądź elastyczny i skupiony. Rób notatki, a podniesiesz poziom swoich kompetencji!!
Polecam,
Monte Christo
Rewelacyjna książka o sprzedaży. Kup, przystosuj się, bądź elastyczny i skupiony. Rób notatki, a podniesiesz poziom swoich kompetencji!!
Pokaż mimo toPolecam,
Monte Christo
dużo gadania, które jest wszędzie, ale miło przeczytać sobie jako streszczenie i przypomnienie podstawowych pojęć amerykańskiej sprzedaży
dużo gadania, które jest wszędzie, ale miło przeczytać sobie jako streszczenie i przypomnienie podstawowych pojęć amerykańskiej sprzedaży
Pokaż mimo toKsiążka zawiera wiele podstawowych informacji na temat sprzedaży. Osoby, które zaczynają (jak ja) znajdą tu sporo ciekawych i nowych informacji. Dla osób, które ze sprzedażą miały styczność, może być zbyt ogólna. Po przeczytaniu zauważam, że większość telemarketerów używa wypisanych tutaj reguł i porad.
Co do samej formy, książka lekka, szybko się czyta. Całość wygląda jak lista najważniejszych punktów, z krótkimi wyjaśnieniami do każdego z nich.
Jeśli ktoś szuka ogólnych porad jak lepiej prezentować swój produkt, czy w jaki sposób efektywniej rozmawiać z klientem powinien się z nią zapoznać.
Książka zawiera wiele podstawowych informacji na temat sprzedaży. Osoby, które zaczynają (jak ja) znajdą tu sporo ciekawych i nowych informacji. Dla osób, które ze sprzedażą miały styczność, może być zbyt ogólna. Po przeczytaniu zauważam, że większość telemarketerów używa wypisanych tutaj reguł i porad.
więcej Pokaż mimo toCo do samej formy, książka lekka, szybko się czyta. Całość wygląda...
Brian Tracy to osoba, która kojarzy mi się z trzema rzeczami: rozwojem osobistym, wystąpieniami publicznymi i sprzedażą. Nic dziwnego więc, że sięgnąłem właśnie po tą pozycję i według mnie należy ona do pozycji obowiązkowych każdego kto zajmuje się sprzedażą, zaraz obok „Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie” Franka Bettgera.
Brian po kolei prowadzi nas przez kolejne fazy sprzedaży, tłumacząc w sposób dobitny czym kieruje się klient w czasie sprzedaży i to jest właśnie to co wyróżnia tę pozycję na tle innych. Najważniejszą osobą w czasie sprzedaży jest klient o czym większość sprzedawców dziś zapomina kierując się jedynie chęcią zysku.
Tracy nie dość, że jest sprzedawcą to jest również mówcą motywacyjnym, dlatego po przeczytaniu tej książki czytelnik jest naładowany energią i motywacją, wyposażony jest w zbiór technik pozwalających zwiększyć sprzedaż i nie pozostaje już nic innego jak wziąć się do roboty! :)
Brian Tracy to osoba, która kojarzy mi się z trzema rzeczami: rozwojem osobistym, wystąpieniami publicznymi i sprzedażą. Nic dziwnego więc, że sięgnąłem właśnie po tą pozycję i według mnie należy ona do pozycji obowiązkowych każdego kto zajmuje się sprzedażą, zaraz obok „Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie” Franka Bettgera.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toBrian po kolei prowadzi nas przez kolejne...