Spektakularne upadki wielkich firm

6,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788326444869
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Enron, Lehman Brothers, Worldcom - to tylko przykłady gigantów świata biznesu, których już nie ma na rynku. Dlaczego ci niegdyś niekwestionowani liderzy są już tylko historią?Dziennikarz biznesowy Tim Phillips przedstawia w książce losy niegdyś wielkich i znanych marek. W każdym z opisanych przypadków dokładnie analizuje przyczyny upadku fi rmy i podkreśla, co można było zrobić, aby sprawy...

Enron, Lehman Brothers, Worldcom - to tylko przykłady gigantów świata biznesu, których już nie ma na rynku. Dlaczego ci niegdyś niekwestionowani liderzy są już tylko historią?Dziennikarz biznesowy Tim Phillips przedstawia w książce losy niegdyś wielkich i znanych marek. W każdym z opisanych przypadków dokładnie analizuje przyczyny upadku fi rmy i podkreśla, co można było zrobić, aby sprawy potoczyły się inaczej. Lekki styl autora w połączeniu z ciętym humorem i wnikliwymi obserwacjami sprawiają, że publikację czyta się jednym tchem.Ta książka nie uczy, jak zbić fortunę. Nie jest też zwykłym poradnikiem biznesowym. Pomoże natomiast zauważyć w porę nadciągające czarne chmury, o ile jest się gotowym patrzeć krytycznym okiem na spółki, dla których się pracuje, w które się inwestuje lub z którymi robi się interesy. Jeśli uczyć się na błędach, to najlepiej na cudzych i tych popełnionych przez największych.Zbudowanie reputacji zajmuje 20 lat, jej zrujnowanie 5 minut. Jeśli się o tym pomyśli, zaczyna się postępować inaczej.Warren BuffettTak już musi być, że niektóre przedsiębiorstwa ponoszą klęskę. Bez tego nowe i innowacyjne fi rmy nie mogłyby odnieść sukcesu. Jeśli jednak zastanowimy się, które spółki plajtują, kiedy ma to miejsce i jak do tego dochodzi, to często doznajemy szoku, uświadamiając sobie, jak ostatecznie i błyskawicznie wielkie fi rmy znikają z rynku. Gdy już dojdzie do najgorszego, łatwo daje się zidentyfi kować problem, z jakimi borykało się przedsiębiorstwo.Autor

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd