Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Studio Emka
- Data wydania:
- 2014-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-01-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363773687
Czasami świetny pomysł sprzedaje się sam. W pozostałych 99% przypadków trzeba znaleźć sposób przekonania innych, że pomysł rzeczywiście jest świetny. Większość menadżerów spędza dni i noce, pracując nad swoimi dziełami, a żal im kilku godzin na przygotowanie się do ich prezentacji.Peter Coughter, weteran przetargów reklamowych, przez ponad 15 lat szkolił pracowników BBDO, Crispin Porter + Bogusky, DDB, Y&R i wielu innych firm, pomagając copywriterom, projektantom i opiekunom klienta zrozumieć, jak się w tym biznesie wygrywa. Autor ujmująco i humorystycznie prezentuje techniki, które wypracowywał przez lata, by dziś pomagać pracownikom reklamy i marketingu w tworzeniu skutecznych i przekonujących prezentacji. Czytelnik nauczy się, jak stworzyć swój naturalny, indywidualny styl, jak organizować przekonujące prezentacje, jak wykorzystywać elegancką siłę prostoty, jak nawiązywać szczególną więź z publicznością i przede wszystkim – jak wygrywać i odnosić sukcesy.Książkę urozmaicają opowieści znanych przedstawicieli branży reklamowej, w których omawiają swoje najlepsze (i najgorsze) prezentacje – są wśród nich Bill Westbrook, Jeff Goodby, Mike Hughes, Lance Jansen, Anne Bogna i wielu innych.Wybrane opinie o książce:To, co was w tej książce zachwyci, to ogromna świeżość, którą wnosi ona w zagadnienie prezentacji. Od pierwszego rozdziału Coughter zmienia jej definicję, proponuje całkiem nowe podejście, dzieli się bezcennymi opowieściami z pierwszej linii frontu, po których nie będziecie się mogli doczekać, żeby znowu stanąć do walki o zlecenie.DAN WIEDEN, PREZES, WIEDEN + KENNEDYSpędziłeś godziny, dni, tygodnie nad swoim kolejnym wspaniałym pomysłem? Cóż, cała ta praca może być warta funta kłaków, jeżeli nie uda ci się jej sprzedać. I tu może ci pomóc książka Coughtera. To po prostu jego znakomite warsztaty w formie książki.LUKE SULLIVAN, DZIEKAN, WYDZIAŁ REKLAMY, SAVANNAH COLLEGE OF ART & DESIGN ORAZ AUTOR HEY, WHIPPLE, SQUEEZE THIS
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 13
- 6
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg
Dodaj cytat
Opinia
Bądź autentyczny, szczery oraz uwierz w produkt, który sprzedajesz. Tak można całą książkę podsumować. Podstawy sprzedaży opisane w prosty sposób. Moim zdaniem pozycja miałka i nudna. Taki średniak, który jest miałki.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Bądź autentyczny, szczery oraz uwierz w produkt, który sprzedajesz. Tak można całą książkę podsumować. Podstawy sprzedaży opisane w prosty sposób. Moim zdaniem pozycja miałka i nudna. Taki średniak, który jest miałki.
Pokaż mimo tohttp://wojownikpokoju.pl/pl/blog/