The Hero and the Outlaw

Tłumaczenie: Bohater i Banita
Wydawnictwo: McGraw-Hill Professional
8 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes
data wydania
ISBN
0071364153
liczba stron
384
słowa kluczowe
archetyp, marketing, jung, marka
kategoria
biznes, finanse
język
angielski
dodał
Dawid Lesman

Praise for The Hero and the Outlaw "For those wise enough to use this system, the outcome will be consistently more powerful brands and higher ROI. I have seen it applied, and it works every time." ­­Peter Georgescu, Chairman Emeritus, Young & Rubicam "Mark and Pearson are true humanists. They apply their understanding of common psychic experiences in the unlikely arena of advertising, and...

Praise for The Hero and the Outlaw

"For those wise enough to use this system, the outcome will be consistently more powerful brands and higher ROI. I have seen it applied, and it works every time."
­­Peter Georgescu, Chairman Emeritus, Young & Rubicam

"Mark and Pearson are true humanists. They apply their understanding of common psychic experiences in the unlikely arena of advertising, and then expertly guide marketers to manage their brands' meaning to maximize their commercial effectiveness without causing negative social effects."
­­Ruth Wooden, President of the National Parenting Association and former ten year President of the Advertising Council

"This provocative and insightful book could and should revolutionize the world of marketing."
­­Margaret Wheatley, best-selling author, Leadership and the New Science and co-author, A Simpler Way

"What a great concept! Anyone with a genuine interest in marketing and branding will find this provocative and enlightening book extremely valuable."
­­Bob Wehling, Global Marketing Officer, Proctor & Gamble

"The Hero and the Outlaw will soon become the guiding light, the port in the storm, that will make our meandering and lengthy creative journey light years faster. I only wish it had been written years earlier."
­­Linda Kaplan Thaler, President and CEO, The Kaplan Thaler Group

"It reads with the fascination of fiction, and it provides a last remaining hope for managing any meaningful brand differentiation in the marketplace today."
­­Arlene Brickner, Vice President Creative Services and Public Relations, Coach

 

źródło opisu: McGraw-Hill Professional, 2001

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 207
Dawid Lesman | 2015-11-02
Na półkach: Przeczytane, Po angielsku
Przeczytana: 07 października 2015
książek: 210
Krzysztof Rynkiewicz | 2018-04-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 23
Artur | 2018-03-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 243
Monika | 2017-11-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 104
roberrrtto | 2017-03-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1555
nodir | 2017-02-17
Na półkach: Chcę przeczytać
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd