Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Design Thinking for Entrepreneurs and Small Businesses: Putting the Power of Design to Work
- Wydawnictwo:
- Data wydania:
- 2015-01-19
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-19
- Liczba stron:
- 176
- Czas czytania
- 2 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324695201
- Tłumacz:
- Katarzyna Żarnowska
Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób myślenia. Nauczysz się:
Jak włączyć procesy myślenia projektowego do codziennych działań i w jakich obszarach biznesu to podejście jest najcenniejsze.
Jak efektywnie korzystać z najbardziej rozpowszechnionych i najpopularniejszych narzędzi projektowych (takich jak ideacja, prototypowanie, błyskawiczna burza mózgów).
Jak wykorzystywać myślenie projektowe do identyfikacji i realizacji celów i tworzenia nowych modeli biznesowych.
Jak stworzyć nowe produkty i usługi, które przyniosą doskonałe zyski.
Jak poprawić wrażenia użytkownika, aby klienci byli bardziej lojalni.
Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad myślenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia małej decyzji!
A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 37
- 24
- 12
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
„W myśleniu projektowym prototypuje się nie tylko produkty, lecz także usługi, wrażenia, procesy i inne rzeczy powszechnie uważane za nienamacalne.”
Czy gdyby nie fakt, że książkę dostałem od znajomej w prezencie, sam bym ją kupił w księgarni? Nie wykluczone – ładna okładka, ciekawy opis na okładce. Spis treści ciekawy, po przekartkowaniu widać, że w środku sporo tekstu, obrazków, tabelek – brzmi jak wartościowa książka.
Czy jednak byłby to zakup wart swojej ceny? No cóż…
---
O książce
Sama książka – jak już wspomniałem – zachęca do kupienia, przeczytania czy choćby zainteresowania się tematem. Żółta, jaskrawa okładka z ciemnymi napisami i grafikami przyciąga wzrok. 180 stron, 9 rozdziałów, kilka dodatków – brzmi jak ciekawa książka. Samo przekartkowanie jej pokazuje, że są tam jakieś obrazki, dużo tekstu, ramki, tabelki.
Jednak po zajrzeniu do książki, rozpoczęciu czytania jej okazuje się, że tekst to w dużej mierze lanie wody co by zwiększyć objętość książki, a układ tekstu w żadnym stopniu nie ułatwia ani nie uprzyjemnia czytania.
---
Podsumowanie
Prawdę mówiąc szkoda mi słów na tą książkę i jej podsumowanie. W powyższych akapitach chyba wystarczająco podsumowałem fakt, że nie warto się za nią brać. Chciałbym, aby wszystkie książki były ciekawe i potrafiły zachęcić do czytania dalej, ale nie może być idealnie. Nie wiem czy zawiodło tłumaczenie czy styl pisania, a może krój pisma bądź lanie wody na siłę co by zwiększyć objętość książki. Ciężko mi określić to jednoznacznie, ale na pewno mogę jednoznacznie stwierdzić, że jest to książka, której nie warto czytać. Z Wikipedii dowiemy się tyle samo.
Pełna wersja recenzji na BrainDesign.pl
„W myśleniu projektowym prototypuje się nie tylko produkty, lecz także usługi, wrażenia, procesy i inne rzeczy powszechnie uważane za nienamacalne.”
więcej Pokaż mimo toCzy gdyby nie fakt, że książkę dostałem od znajomej w prezencie, sam bym ją kupił w księgarni? Nie wykluczone – ładna okładka, ciekawy opis na okładce. Spis treści ciekawy, po przekartkowaniu widać, że w środku sporo tekstu,...
Strata czasu i pieniędzy. Nieporównywalnie więcej o design thinking można dowiedzieć się wpisując frazę w wyszukiwarce internetowej.
Strata czasu i pieniędzy. Nieporównywalnie więcej o design thinking można dowiedzieć się wpisując frazę w wyszukiwarce internetowej.
Pokaż mimo toStracony czas. Więcej i konkretniej o design thinking można przeczytać na Wikipedii. Mam wrażenie że gdyby zamienić słowo myślenie projektowe na inną ideę książka treścią też by się wpasowała. Największą wartością książki jej bibliografia. Bardzo mało przykładów z konkretnych firm. Bardziej książka o biznesie dla początkujących z drobnymi wtrąceniami o design thinking.
Stracony czas. Więcej i konkretniej o design thinking można przeczytać na Wikipedii. Mam wrażenie że gdyby zamienić słowo myślenie projektowe na inną ideę książka treścią też by się wpasowała. Największą wartością książki jej bibliografia. Bardzo mało przykładów z konkretnych firm. Bardziej książka o biznesie dla początkujących z drobnymi wtrąceniami o design thinking.
Pokaż mimo toNiestety, książka nie jest warta swojej ceny. Tak naprawdę sprowadza się do kilku ćwiczeń, do tego niezbyt wyszukanych. Za dużo wodolejstwa i banałów. Gdyby publikacja przeszła porządną redakcję, to wartościowe treści dałoby się zamknąć w 30-40 stronach.
Niestety, książka nie jest warta swojej ceny. Tak naprawdę sprowadza się do kilku ćwiczeń, do tego niezbyt wyszukanych. Za dużo wodolejstwa i banałów. Gdyby publikacja przeszła porządną redakcję, to wartościowe treści dałoby się zamknąć w 30-40 stronach.
Pokaż mimo to