rozwińzwiń

Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną

Okładka książki Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną Dave Lakhani
Okładka książki Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną
Dave Lakhani Wydawnictwo: Onepress poradniki
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
How To Sell When Nobody's Buying: (And How to Sell Even More When They Are
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2014-03-17
Data 1. wyd. pol.:
2014-03-17
Język:
polski
ISBN:
9788324671069
Tłumacz:
Joanna Sugiero
Tagi:
sprzedaż zysk przedsiębriorstwo
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
461
19

Na półkach:

Rzadko siłę się na opinie ale w wypadku książki która praktycznie nie ma opinię myślę że warto podzielić się wrażeniami po tej lekturze. Niestety ale zawiodłem się na tej lekturze ale nie z powodu błędów merytorycznych tylko zwyczajnej utraty aktualności. Techniki opisane w książce jako innowacyjne są szeroko stosowane w każdej firmie zajmującej się handlem. Rozdziały o Facebooku i mediach społecznościowych można pominąć bo informacje tam zawarte są z 2013, więc każdy ma świadomość jaki postęp dokonał się od tamtego czasu. Niemniej książka zawiera parę cennych wskazówek i mnóstwo porad które mimo że dla niektórych oczywiste mogą niejednokrotnie kogoś zaskoczyć. Myślę że mimo wszystko warto przeczytać choćby dla tych paru podstaw i ogromnej dawki motywacja z ust autora.

Rzadko siłę się na opinie ale w wypadku książki która praktycznie nie ma opinię myślę że warto podzielić się wrażeniami po tej lekturze. Niestety ale zawiodłem się na tej lekturze ale nie z powodu błędów merytorycznych tylko zwyczajnej utraty aktualności. Techniki opisane w książce jako innowacyjne są szeroko stosowane w każdej firmie zajmującej się handlem. Rozdziały o...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1662
1653

Na półkach: ,

Czasami zastanawiałam się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy w branży, a inni nie? Eureka…, książka Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną Dave’a Lakhani, uświadomiła mi, że sukcesy odnoszą ci, którzy wiedzą jak to robić. To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, można przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe. Jak sprzedawać… to poradnik, który opowiada o trudnej sztuce sprzedawania i przeznaczony jest głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców, przedstawicieli handlowych, osób odpowiedzialnych za szkolenia dla sił sprzedażowych oraz zwykłych ludzi ponieważ pomaga w zdobyciu nowych przydanych umiejętności.
Dave Lakhani napisał swoją bestsellerową książkę Jak sprzedawać… w samym środku światowego kryzysu finansowego, pokazując nie tylko jak przetrwać, ale jak stać się liderem sprzedaży. Lakhani uważany jest za najlepszego na świecie eksperta w kwestii stosowania perswazji, największe korporacje i organizacje handlowe chętnie zapraszają go jako wykładowcę. Dave jest właścicielem firmy doradczo-szkoleniowej Bold Approach, która wykorzystuje nieszablonowe taktyki pozyskania klientów. W XXI wieku, techniki sprzedawania z XX wieku straciły swoją skuteczność. Sprzedawcy próbują ignorować ten fakt, zwołując zebrania i spotykając się z potencjalnymi klientami, jak gdyby nic się nie stało. Czas jednak spojrzeć prawdzie w oczy — jeśli chcemy odnosić sukcesy w sprzedaży, musimy doskonalić swoje umiejętności. Techniki, poznane na szkoleniu w 1974 roku, oparte na strategiach wymyślonych w 1954 roku, dziś są bezużyteczne. Trzeba opracować nowe strategie i nowe taktyki — takie, które będą odzwierciedlały obecną rzeczywistość. Ta książka pomoże nam w tym, pod warunkiem że jesteśmy gotowi na ciężką pracę i naukę. Zadajmy sobie pytanie, czy faktycznie tak jest, że nikt nie kupuje? Oczywiście, że nie. Rynek się zmienił, proces sprzedaży się zmienił. Teraz, gdy nikt nie kupuje, trzeba przyjąć inną taktykę. O tym właśnie mówi ta książka. Współczesny sprzedawca musi uzbroić się w zupełnie inne strategie. Musi nie tylko umieć dopasować się do otoczenia i nowych warunków ekonomicznych, ale również nabywać nowe umiejętności, które przydadzą mu się w życiu osobistym i zawodowym. Bardzo dużo zmienił Internet — między innymi również to, jak sprzedajemy i jak kupujemy.

Pełna recenzja na:
http://moznaprzeczytac.pl/jak-sprzedawac-gdy-nikt-nie-kupuje-i-jak-sprzedawac-wiecej-kiedy-juz-zaczna-dave-lakhani/

Czasami zastanawiałam się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy w branży, a inni nie? Eureka…, książka Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną Dave’a Lakhani, uświadomiła mi, że sukcesy odnoszą ci, którzy wiedzą jak to robić. To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    20
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    6
  • 2 Posiadam
    1
  • 2018
    1
  • 2015
    1
  • Nie posiadam
    1
  • P Marketing
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Przeczytane2019
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także