Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
7,13 (8 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
3
9
0
8
1
7
1
6
1
5
0
4
1
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363566173
liczba stron
304
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej...” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i...

„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.

Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej...” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.


Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem.

Marek Staniszewski
(z przedmowy)

 

źródło okładki: www.slowaimysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 21
Daniel | 2015-01-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 09 marca 2014

Czekam na okazję osobistego poznania Grzegorza Kossona. Powitam go słowami – „Książka Podaj dalej to świetna robota!” Nawiązując do poprzedniej książki Złam konwencję istotnie autor złamał własną konwencję i wykreował inspirujący punkt widzenia na istotę storytellingu. Jednocześnie widać rozwój w kunszcie pisarskim.

Rozpoznawalny, znany z poprzedniej recenzji kwadratowy format książki, zawiera wewnątrz głębię nie tylko słów ale i wymiarów. Dzięki przerywnikom w postaci cytatów znanych postaci, czytelnik może odkryć rąbek tajemnicy, dotyczący esencji każdego kolejnego rozdziału.

Książka dedykowana jest również dla pokolenia Y. Dlatego też posiadacze smartfonów docenią zamieszczone na marginesach stron kody QR. Te obrazkowe odnośniki pozwolą na jeszcze pełniejsze zobrazowanie myśli autora. Za co dla eksperta od komunikacji i marketingu duży plus.

Autor od strony biznesowej, prezentuje nadrzędną misję jako podstawę, do kreowania wielkości marki. Opisuje nie tylko dlaczego to należy uczynić, ale odpowiada również na pytanie jak postępować oraz co konkretnie należy wykonać. Licznymi przykładami autor udowadnia jak ważna jest opowieść dotykająca najgłębszych potrzeb człowieka, czyniąc każdego nabywcę nie tylko zwykłym klientem, ale swoistym bohaterem i ambasadorem marki.

Z drugiej strony Kosson odkrywa swoją duszę uważnego coacha zadając po każdym z rozdziałów retoryczne pytanie, pozwalające odkryć odpowiedź w każdym z nas. Pozwala to na zejście na kolejne poziomy świadomości i odkrycie nowych znaczeń. Dzięki temu podróż przez strony książki przypomina „Incepcję” w reżyserii Chrisa Nolana. Fundamentem książki jest odniesienie się do znanych modeli podróży bohatera, archetypów czy choćby zwinnie łącząc hierarchię potrzeb Maslowa z piramidą Diltsa.

Książka „Podaj dalej” zbudowana została na kanwie podróży bohatera. Myślałem, że dobrze znam model zapoczątkowany przez Campbella, odnosząc się do niego wielokrotnie na moim blogu. Mimo to, zaskoczyła mnie wielorakość i wielopoziomowość z jaką autor porównał i zestawił ze sobą model podróży bohatera w poszczególnych markach. Potwierdza w niej jak ważne jest skomponowanie spójnej i porywającej historii marki, która kreuje wartości, zmienia przekonania i wyciąga nas ze strefy komfortu.

Tę bogatą publikację czyta się szybko i z zainteresowaniem, pewnie przez dużą liczbę opowieści w niej zawartych. Tym samym książka stanowi ważną pozycję dla tych, którzy chcą budować wartość firmy i rozwijać marketing przez duże „M”. Jestem przekonany, że każdy kto chce utworzyć unikalną, opartą na prawdziwych wartościach i budującą relacje markę powinien sięgnąć po „Podaj dalej”.

Warto zgodnie z tytułem, podzielić się tym, co w samej książce uznamy za najbardziej wartościowe. Dla mnie najcenniejszym było odkrycie jak ważnym jest odkrycie własnej, spójnej historii opartej o model podróży bohatera. Co więcej, treści zawarte w książce tak samo można zastosować do kreowania wizerunku firmy jak również do kreowania własnego wizerunku. Czyni to książkę unikalną i ponadczasową. Uważam, że tak samo jak „Incepcję” z Di Caprio w roli głównej można oglądać wielokrotnie, podobnie „Podaj dalej” Grzegorza Kossona, warto będzie przeczytać kilka razy aby odkryć więcej.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Kto mnie przytuli? Mój mały kotek

Trzy opowieści o kotach łączy chwilowy pobyt w Przytulisku Marty Zakrzewskiej, której pomaga nastoletnia Aneta. Pełne ciepła miejsce dla zwierząt daje...

zgłoś błąd zgłoś błąd