Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2013-12-05
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-12-05
- Liczba stron:
- 304
- Czas czytania
- 5 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566173
- Tagi:
- marketing storytelling Kosson marka opowieści
„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.
Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej...” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...
Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.
Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem.
Marek Staniszewski
(z przedmowy)
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 36
- 14
- 8
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Czekam na okazję osobistego poznania Grzegorza Kossona. Powitam go słowami – „Książka Podaj dalej to świetna robota!” Nawiązując do poprzedniej książki Złam konwencję istotnie autor złamał własną konwencję i wykreował inspirujący punkt widzenia na istotę storytellingu. Jednocześnie widać rozwój w kunszcie pisarskim.
Rozpoznawalny, znany z poprzedniej recenzji kwadratowy format książki, zawiera wewnątrz głębię nie tylko słów ale i wymiarów. Dzięki przerywnikom w postaci cytatów znanych postaci, czytelnik może odkryć rąbek tajemnicy, dotyczący esencji każdego kolejnego rozdziału.
Książka dedykowana jest również dla pokolenia Y. Dlatego też posiadacze smartfonów docenią zamieszczone na marginesach stron kody QR. Te obrazkowe odnośniki pozwolą na jeszcze pełniejsze zobrazowanie myśli autora. Za co dla eksperta od komunikacji i marketingu duży plus.
Autor od strony biznesowej, prezentuje nadrzędną misję jako podstawę, do kreowania wielkości marki. Opisuje nie tylko dlaczego to należy uczynić, ale odpowiada również na pytanie jak postępować oraz co konkretnie należy wykonać. Licznymi przykładami autor udowadnia jak ważna jest opowieść dotykająca najgłębszych potrzeb człowieka, czyniąc każdego nabywcę nie tylko zwykłym klientem, ale swoistym bohaterem i ambasadorem marki.
Z drugiej strony Kosson odkrywa swoją duszę uważnego coacha zadając po każdym z rozdziałów retoryczne pytanie, pozwalające odkryć odpowiedź w każdym z nas. Pozwala to na zejście na kolejne poziomy świadomości i odkrycie nowych znaczeń. Dzięki temu podróż przez strony książki przypomina „Incepcję” w reżyserii Chrisa Nolana. Fundamentem książki jest odniesienie się do znanych modeli podróży bohatera, archetypów czy choćby zwinnie łącząc hierarchię potrzeb Maslowa z piramidą Diltsa.
Książka „Podaj dalej” zbudowana została na kanwie podróży bohatera. Myślałem, że dobrze znam model zapoczątkowany przez Campbella, odnosząc się do niego wielokrotnie na moim blogu. Mimo to, zaskoczyła mnie wielorakość i wielopoziomowość z jaką autor porównał i zestawił ze sobą model podróży bohatera w poszczególnych markach. Potwierdza w niej jak ważne jest skomponowanie spójnej i porywającej historii marki, która kreuje wartości, zmienia przekonania i wyciąga nas ze strefy komfortu.
Tę bogatą publikację czyta się szybko i z zainteresowaniem, pewnie przez dużą liczbę opowieści w niej zawartych. Tym samym książka stanowi ważną pozycję dla tych, którzy chcą budować wartość firmy i rozwijać marketing przez duże „M”. Jestem przekonany, że każdy kto chce utworzyć unikalną, opartą na prawdziwych wartościach i budującą relacje markę powinien sięgnąć po „Podaj dalej”.
Warto zgodnie z tytułem, podzielić się tym, co w samej książce uznamy za najbardziej wartościowe. Dla mnie najcenniejszym było odkrycie jak ważnym jest odkrycie własnej, spójnej historii opartej o model podróży bohatera. Co więcej, treści zawarte w książce tak samo można zastosować do kreowania wizerunku firmy jak również do kreowania własnego wizerunku. Czyni to książkę unikalną i ponadczasową. Uważam, że tak samo jak „Incepcję” z Di Caprio w roli głównej można oglądać wielokrotnie, podobnie „Podaj dalej” Grzegorza Kossona, warto będzie przeczytać kilka razy aby odkryć więcej.
Czekam na okazję osobistego poznania Grzegorza Kossona. Powitam go słowami – „Książka Podaj dalej to świetna robota!” Nawiązując do poprzedniej książki Złam konwencję istotnie autor złamał własną konwencję i wykreował inspirujący punkt widzenia na istotę storytellingu. Jednocześnie widać rozwój w kunszcie pisarskim.
więcej Pokaż mimo toRozpoznawalny, znany z poprzedniej recenzji kwadratowy...