Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Okładka książki Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Grzegorz Kosson
Okładka książki Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Grzegorz Kosson Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2013-12-05
Data 1. wyd. pol.:
2013-12-05
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566173
Tagi:
marketing storytelling Kosson marka opowieści
Średnia ocen

6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
257
241

Na półkach: ,

Hm, dziwi mnie jak ktoś pisze, że niczego nowego nie dowiedział się z tej książki. Bardzo często do niej sięgam podczas nauki i wykładów - bo np. opisy Archetypów Marki, albo takie przykłady, jak firmy Toms są warte uwagi i moim zdaniem trzeba je zgłębiać i szukać dalej. Sama forma książki jest nazwijmy to "marketingowa", bo więcej jest elementów graficznych niż treści, co i tak nie umniejsza dla mnie jej wartości merytorycznych.

Hm, dziwi mnie jak ktoś pisze, że niczego nowego nie dowiedział się z tej książki. Bardzo często do niej sięgam podczas nauki i wykładów - bo np. opisy Archetypów Marki, albo takie przykłady, jak firmy Toms są warte uwagi i moim zdaniem trzeba je zgłębiać i szukać dalej. Sama forma książki jest nazwijmy to "marketingowa", bo więcej jest elementów graficznych niż treści, co...

więcej Pokaż mimo to

avatar
155
41

Na półkach: ,

Temat książki bardzo ciekawy. Jednak niczego nowego w moje życie nie wniosła. Jak dla mnie jest to tylko zbiór firm, które wykorzystywały opowiadanie historii w marketingu. Dziwi mnie tak wysokiej oceny tej książki.

Temat książki bardzo ciekawy. Jednak niczego nowego w moje życie nie wniosła. Jak dla mnie jest to tylko zbiór firm, które wykorzystywały opowiadanie historii w marketingu. Dziwi mnie tak wysokiej oceny tej książki.

Pokaż mimo to

avatar
12
12

Na półkach: ,

Czekam na okazję osobistego poznania Grzegorza Kossona. Powitam go słowami – „Książka Podaj dalej to świetna robota!” Nawiązując do poprzedniej książki Złam konwencję istotnie autor złamał własną konwencję i wykreował inspirujący punkt widzenia na istotę storytellingu. Jednocześnie widać rozwój w kunszcie pisarskim.

Rozpoznawalny, znany z poprzedniej recenzji kwadratowy format książki, zawiera wewnątrz głębię nie tylko słów ale i wymiarów. Dzięki przerywnikom w postaci cytatów znanych postaci, czytelnik może odkryć rąbek tajemnicy, dotyczący esencji każdego kolejnego rozdziału.

Książka dedykowana jest również dla pokolenia Y. Dlatego też posiadacze smartfonów docenią zamieszczone na marginesach stron kody QR. Te obrazkowe odnośniki pozwolą na jeszcze pełniejsze zobrazowanie myśli autora. Za co dla eksperta od komunikacji i marketingu duży plus.

Autor od strony biznesowej, prezentuje nadrzędną misję jako podstawę, do kreowania wielkości marki. Opisuje nie tylko dlaczego to należy uczynić, ale odpowiada również na pytanie jak postępować oraz co konkretnie należy wykonać. Licznymi przykładami autor udowadnia jak ważna jest opowieść dotykająca najgłębszych potrzeb człowieka, czyniąc każdego nabywcę nie tylko zwykłym klientem, ale swoistym bohaterem i ambasadorem marki.

Z drugiej strony Kosson odkrywa swoją duszę uważnego coacha zadając po każdym z rozdziałów retoryczne pytanie, pozwalające odkryć odpowiedź w każdym z nas. Pozwala to na zejście na kolejne poziomy świadomości i odkrycie nowych znaczeń. Dzięki temu podróż przez strony książki przypomina „Incepcję” w reżyserii Chrisa Nolana. Fundamentem książki jest odniesienie się do znanych modeli podróży bohatera, archetypów czy choćby zwinnie łącząc hierarchię potrzeb Maslowa z piramidą Diltsa.

Książka „Podaj dalej” zbudowana została na kanwie podróży bohatera. Myślałem, że dobrze znam model zapoczątkowany przez Campbella, odnosząc się do niego wielokrotnie na moim blogu. Mimo to, zaskoczyła mnie wielorakość i wielopoziomowość z jaką autor porównał i zestawił ze sobą model podróży bohatera w poszczególnych markach. Potwierdza w niej jak ważne jest skomponowanie spójnej i porywającej historii marki, która kreuje wartości, zmienia przekonania i wyciąga nas ze strefy komfortu.

Tę bogatą publikację czyta się szybko i z zainteresowaniem, pewnie przez dużą liczbę opowieści w niej zawartych. Tym samym książka stanowi ważną pozycję dla tych, którzy chcą budować wartość firmy i rozwijać marketing przez duże „M”. Jestem przekonany, że każdy kto chce utworzyć unikalną, opartą na prawdziwych wartościach i budującą relacje markę powinien sięgnąć po „Podaj dalej”.

Warto zgodnie z tytułem, podzielić się tym, co w samej książce uznamy za najbardziej wartościowe. Dla mnie najcenniejszym było odkrycie jak ważnym jest odkrycie własnej, spójnej historii opartej o model podróży bohatera. Co więcej, treści zawarte w książce tak samo można zastosować do kreowania wizerunku firmy jak również do kreowania własnego wizerunku. Czyni to książkę unikalną i ponadczasową. Uważam, że tak samo jak „Incepcję” z Di Caprio w roli głównej można oglądać wielokrotnie, podobnie „Podaj dalej” Grzegorza Kossona, warto będzie przeczytać kilka razy aby odkryć więcej.

Czekam na okazję osobistego poznania Grzegorza Kossona. Powitam go słowami – „Książka Podaj dalej to świetna robota!” Nawiązując do poprzedniej książki Złam konwencję istotnie autor złamał własną konwencję i wykreował inspirujący punkt widzenia na istotę storytellingu. Jednocześnie widać rozwój w kunszcie pisarskim.

Rozpoznawalny, znany z poprzedniej recenzji kwadratowy...

więcej Pokaż mimo to

avatar
309
58

Na półkach:

Niestety nie dowiedziałam się niczego nowego. Książka przypomina zapisany na kolanie wykład przywódcy sekty, krótkie urywane zdania, które w zamyśle autora miały pewnie dynamizować treść, ale utrudniają czytanie, sprawiają, że czytelnik z trudem może przebrnąć przez kolejne rozdziały. Cytaty Paulo Coelho poprzedzające niektóre rozdziały już kompletnie mnie dobiły.

Niestety nie dowiedziałam się niczego nowego. Książka przypomina zapisany na kolanie wykład przywódcy sekty, krótkie urywane zdania, które w zamyśle autora miały pewnie dynamizować treść, ale utrudniają czytanie, sprawiają, że czytelnik z trudem może przebrnąć przez kolejne rozdziały. Cytaty Paulo Coelho poprzedzające niektóre rozdziały już kompletnie mnie dobiły.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    36
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    8
  • Reklama
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Marketing
    1
  • Priorytetowe - chce przeczytać
    1
  • Do kupienia
    1
  • Rozwój
    1
  • Popularnonaukowe
    1

Cytaty

Więcej
Grzegorz Kosson Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Zobacz więcej
Grzegorz Kosson Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Zobacz więcej
Grzegorz Kosson Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także