Uwieść podświadomość

Tłumaczenie: Justyna Trojnar
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
6,67 (18 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
4
7
4
6
3
5
3
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
data wydania
ISBN
9788374894982
liczba stron
260
słowa kluczowe
psychologia reklamy
język
polski
dodała
joly_fh

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama „uwodzi” naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć? Dzięki lekturze tej książki: • dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw....

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama „uwodzi” naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?

Dzięki lekturze tej książki:
• dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
• poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
• zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
• nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.

 

źródło opisu: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013

źródło okładki: www.gwp.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 132
monyku | 2015-07-17
Przeczytana: 17 lipca 2015

jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tym jak działa reklama - to książka dla Was! Naprawdę świetna, wnikliwa, a jednocześnie niezbyt trudna w odbiorze. Co więcej - wciąga ;)

książek: 189
Layra | 2015-04-21
Przeczytana: 21 kwietnia 2015

Książka ciekawa i daje do myślenia,o tym co podświadomie zapamiętujemy lub w jaki sposób reklama do nas przemawia. Autor stara się język jak najbardziej uprościć, przełożyć "na ludzki" chociaż czasami i tak ciężko zrozumieć pojęcia (dla mnie jako osoby nie związanej z psychologią). Z pomocą przychodzą tutaj podsumowania na koniec każdego rozdziału, które nieco rozjaśniają sprawę i pozwalają uporządkować wiedzę. Nie mniej jednak lekturze trzeba poświęcić nieco więcej uwagi, aby ją zrozumieć. Dużym plusem jest tutaj spora liczba praktycznych przykładów z życia, autor wymienia całkiem dużo reklam produktów/usług na poparcie swoich tez, a także aby zwrócić naszą uwagę i uświadomić nam pewne rzeczy.

książek: 2828
Figunia33 | 2014-02-04
Przeczytana: 02 lutego 2014

Autor, od przeszło 20 lat związany z branżą reklamową, wie o czym mówi. W przekonywujący sposób broni tezy, że reklama nie tylko działa pomimo znikomej uwagi, jaką jej poświęcamy, ale wręcz dzięki temu. Omawia najnowsze zdobycze psychologii, które dowodzą, że jesteśmy wyjątkowo podatni na komunikację emocjonalną. Wyjaśnia dlaczego tak ważna jest kreacja a nie sam komunikat perswazyjny. Obnaża sposoby, w jakie reklama wpływa na naszą podświadomość i warunkuje zachowania. A wszystko to poparte ciekawymi przykładami. Fascynująca lektura!

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd