Uwieść podświadomość
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
260 str. 4 godz. 20 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2013-10-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-10-01
- Liczba stron:
- 260
- Czas czytania
- 4 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788374894982
- Tłumacz:
- Justyna Trojnar
- Tagi:
- psychologia reklamy
Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama „uwodzi” naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?
Dzięki lekturze tej książki:
• dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
• poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
• zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
• nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 63
- 27
- 10
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tym jak działa reklama - to książka dla Was! Naprawdę świetna, wnikliwa, a jednocześnie niezbyt trudna w odbiorze. Co więcej - wciąga ;)
jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tym jak działa reklama - to książka dla Was! Naprawdę świetna, wnikliwa, a jednocześnie niezbyt trudna w odbiorze. Co więcej - wciąga ;)
Pokaż mimo toKsiążka ciekawa i daje do myślenia,o tym co podświadomie zapamiętujemy lub w jaki sposób reklama do nas przemawia. Autor stara się język jak najbardziej uprościć, przełożyć "na ludzki" chociaż czasami i tak ciężko zrozumieć pojęcia (dla mnie jako osoby nie związanej z psychologią). Z pomocą przychodzą tutaj podsumowania na koniec każdego rozdziału, które nieco rozjaśniają sprawę i pozwalają uporządkować wiedzę. Nie mniej jednak lekturze trzeba poświęcić nieco więcej uwagi, aby ją zrozumieć. Dużym plusem jest tutaj spora liczba praktycznych przykładów z życia, autor wymienia całkiem dużo reklam produktów/usług na poparcie swoich tez, a także aby zwrócić naszą uwagę i uświadomić nam pewne rzeczy.
Książka ciekawa i daje do myślenia,o tym co podświadomie zapamiętujemy lub w jaki sposób reklama do nas przemawia. Autor stara się język jak najbardziej uprościć, przełożyć "na ludzki" chociaż czasami i tak ciężko zrozumieć pojęcia (dla mnie jako osoby nie związanej z psychologią). Z pomocą przychodzą tutaj podsumowania na koniec każdego rozdziału, które nieco rozjaśniają...
więcej Pokaż mimo toAutor, od przeszło 20 lat związany z branżą reklamową, wie o czym mówi. W przekonywujący sposób broni tezy, że reklama nie tylko działa pomimo znikomej uwagi, jaką jej poświęcamy, ale wręcz dzięki temu. Omawia najnowsze zdobycze psychologii, które dowodzą, że jesteśmy wyjątkowo podatni na komunikację emocjonalną. Wyjaśnia dlaczego tak ważna jest kreacja a nie sam komunikat perswazyjny. Obnaża sposoby, w jakie reklama wpływa na naszą podświadomość i warunkuje zachowania. A wszystko to poparte ciekawymi przykładami. Fascynująca lektura!
Autor, od przeszło 20 lat związany z branżą reklamową, wie o czym mówi. W przekonywujący sposób broni tezy, że reklama nie tylko działa pomimo znikomej uwagi, jaką jej poświęcamy, ale wręcz dzięki temu. Omawia najnowsze zdobycze psychologii, które dowodzą, że jesteśmy wyjątkowo podatni na komunikację emocjonalną. Wyjaśnia dlaczego tak ważna jest kreacja a nie sam komunikat...
więcej Pokaż mimo to