rozwińzwiń

Uwieść podświadomość

Okładka książki Uwieść podświadomość Robert Heath
Okładka książki Uwieść podświadomość
Robert Heath Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
260 str. 4 godz. 20 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
Data wydania:
2013-10-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-10-01
Liczba stron:
260
Czas czytania
4 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374894982
Tłumacz:
Justyna Trojnar
Tagi:
psychologia reklamy
Średnia ocen

6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
23 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
107
43

Na półkach: ,

jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tym jak działa reklama - to książka dla Was! Naprawdę świetna, wnikliwa, a jednocześnie niezbyt trudna w odbiorze. Co więcej - wciąga ;)

jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tym jak działa reklama - to książka dla Was! Naprawdę świetna, wnikliwa, a jednocześnie niezbyt trudna w odbiorze. Co więcej - wciąga ;)

Pokaż mimo to

avatar
126
15

Na półkach: , ,

Książka ciekawa i daje do myślenia,o tym co podświadomie zapamiętujemy lub w jaki sposób reklama do nas przemawia. Autor stara się język jak najbardziej uprościć, przełożyć "na ludzki" chociaż czasami i tak ciężko zrozumieć pojęcia (dla mnie jako osoby nie związanej z psychologią). Z pomocą przychodzą tutaj podsumowania na koniec każdego rozdziału, które nieco rozjaśniają sprawę i pozwalają uporządkować wiedzę. Nie mniej jednak lekturze trzeba poświęcić nieco więcej uwagi, aby ją zrozumieć. Dużym plusem jest tutaj spora liczba praktycznych przykładów z życia, autor wymienia całkiem dużo reklam produktów/usług na poparcie swoich tez, a także aby zwrócić naszą uwagę i uświadomić nam pewne rzeczy.

Książka ciekawa i daje do myślenia,o tym co podświadomie zapamiętujemy lub w jaki sposób reklama do nas przemawia. Autor stara się język jak najbardziej uprościć, przełożyć "na ludzki" chociaż czasami i tak ciężko zrozumieć pojęcia (dla mnie jako osoby nie związanej z psychologią). Z pomocą przychodzą tutaj podsumowania na koniec każdego rozdziału, które nieco rozjaśniają...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1558
297

Na półkach: , , ,

Autor, od przeszło 20 lat związany z branżą reklamową, wie o czym mówi. W przekonywujący sposób broni tezy, że reklama nie tylko działa pomimo znikomej uwagi, jaką jej poświęcamy, ale wręcz dzięki temu. Omawia najnowsze zdobycze psychologii, które dowodzą, że jesteśmy wyjątkowo podatni na komunikację emocjonalną. Wyjaśnia dlaczego tak ważna jest kreacja a nie sam komunikat perswazyjny. Obnaża sposoby, w jakie reklama wpływa na naszą podświadomość i warunkuje zachowania. A wszystko to poparte ciekawymi przykładami. Fascynująca lektura!

Autor, od przeszło 20 lat związany z branżą reklamową, wie o czym mówi. W przekonywujący sposób broni tezy, że reklama nie tylko działa pomimo znikomej uwagi, jaką jej poświęcamy, ale wręcz dzięki temu. Omawia najnowsze zdobycze psychologii, które dowodzą, że jesteśmy wyjątkowo podatni na komunikację emocjonalną. Wyjaśnia dlaczego tak ważna jest kreacja a nie sam komunikat...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    63
  • Przeczytane
    27
  • Posiadam
    10
  • Teraz czytam
    3
  • BUni
    1
  • W prezencie
    1
  • # socjologia
    1
  • Licencjat
    1
  • MBP - filia 58
    1
  • Psychologia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Uwieść podświadomość


Podobne książki

Przeczytaj także