Język rzeczy. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą?

Okładka książki Język rzeczy. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą?
Deyan Sudjic Wydawnictwo: Karakter publicystyka literacka, eseje
252 str. 4 godz. 12 min.
Kategoria:
publicystyka literacka, eseje
Tytuł oryginału:
The Language of Things: Understanding the World of Desirable Objects
Wydawnictwo:
Karakter
Data wydania:
2013-09-10
Data 1. wyd. pol.:
2013-09-10
Liczba stron:
252
Czas czytania
4 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788362376292
Tłumacz:
Adam Puchejda
Tagi:
dizajn fetysz archetyp rzecz przedmiot
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
429 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1302
126

Na półkach:

Książka jest wartościowa w warstwie faktograficznej, ale napisana zdecydowanie zbyt chaotycznie, na dodatek niezbyt komunikatywnym stylem – Sudjic nieraz niepotrzebnie sili się na głębię czy bon mot. Najlepszy jest wstęp i pierwszy rozdział, w którym autor z polotem i humorem omawia ewolucję laptopów Apple. Później jest już wyraźnie gorzej. Związki dizajnu z luksusem, modą czy sztuką są prezentowane raczej powierzchownie, na przypadkowo dobranych przykładach. Najgorsze jest "teoretyzowanie" autora, który np. pisząc o relacjach dizajnu i sztuki tworzy niewiele wnoszące antynomie w rodzaju "użyteczny – bezużyteczny". Parokrotnie zawiodła też korekta (np. "Kampania reklamowa szwajcarskiego zegarka przydaje produktowi aurę wyjątkowości").

Książka jest wartościowa w warstwie faktograficznej, ale napisana zdecydowanie zbyt chaotycznie, na dodatek niezbyt komunikatywnym stylem – Sudjic nieraz niepotrzebnie sili się na głębię czy bon mot. Najlepszy jest wstęp i pierwszy rozdział, w którym autor z polotem i humorem omawia ewolucję laptopów Apple. Później jest już wyraźnie gorzej. Związki dizajnu z luksusem, modą...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    842
  • Przeczytane
    590
  • Posiadam
    179
  • Teraz czytam
    31
  • Chcę w prezencie
    12
  • Design
    8
  • Ulubione
    8
  • 2021
    7
  • 2018
    7
  • Sztuka
    7

Cytaty

Więcej
Deyan Sudjic Język rzeczy. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą? Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także