Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Szybkość zaufania

Tłumaczenie: Jerzy Moderski
Wydawnictwo: Rebis
6,57 (7 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
2
7
2
6
0
5
1
4
0
3
0
2
1
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The speed of trust
data wydania
ISBN
9788375103779
liczba stron
420
słowa kluczowe
zaufanie, biznes
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
joly_fh

Książka o budowaniu zaufania w biznesie W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w...

Książka o budowaniu zaufania w biznesie

W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.:

- jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu;

- w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski;

- jak odbudować utracone zaufanie.

"Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie".

Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies

" (...) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną".

Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young

 

źródło opisu: Wydawnictwo Rebis, 2013

źródło okładki: http://www.rebis.com.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (89)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 91
książek: 114
TylkoCzytam | 2016-01-11
książek: 99
Dyrektor | 2015-06-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2015 rok
książek: 3
simplestory | 2013-12-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 grudnia 2013
książek: 1171
Katarzyna | 2013-12-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 1171
Katarzyna | 2012-01-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 lutego 2012
książek: 80
Dariusz Zagórski | 2011-02-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: październik 2010
książek: 34
Katarzyna | 2017-07-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 91
Johnny79 | 2017-06-23
książek: 2230
zuzka123456789 | 2017-06-06
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 79 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd