Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Okładka książki Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Eric Ries Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-10-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-10-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324651009
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
ebiznes startup e-commerce lean
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
261 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
288
173

Na półkach:

Książka, której główne tezy można zastosować zarówno do biznesu, jak i "do życia".

Przesłanie jest proste: weryfikuj wszelkie "akty wiary", udoskonalaj to co się sprawdza i zmieniaj to co się nie sprawdza. Niby proste, ale wymaga pokonania w sobie dążenia do perfekcji i odkładania działania na wieczne "później".

Książka okraszona jest mnóstwem biznesowych przykładów, które pomagają zrozumieć sens tego o czym pisze autor, ale miejscami jest ich już zbyt wiele, przez co lektura traci dynamizm.

Szczególnie podoba mi się koncept "pięć razy dlaczego" - polegający na szukaniu pierwotnej przyczyny problemu poprzez pytanie, jak dziecko, pięć razy pod rząd "dlaczego?", negując wymienioną wcześniej przyczynę, mogąc sprowadzić ją do czegoś pierwotniejszego. Bardzo przydatne, nie tylko w biznesie.

Książka, której główne tezy można zastosować zarówno do biznesu, jak i "do życia".

Przesłanie jest proste: weryfikuj wszelkie "akty wiary", udoskonalaj to co się sprawdza i zmieniaj to co się nie sprawdza. Niby proste, ale wymaga pokonania w sobie dążenia do perfekcji i odkładania działania na wieczne "później".

Książka okraszona jest mnóstwem biznesowych przykładów,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    769
  • Przeczytane
    354
  • Posiadam
    103
  • Teraz czytam
    55
  • Biznes
    24
  • Ulubione
    8
  • Chcę w prezencie
    7
  • Business
    5
  • 2019
    4
  • 2018
    4

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także