Zasady Sandlera. 49 ponadczasowaych zasad... i jak je stosować.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- The Sandler Rules. Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them
- Wydawnictwo:
- Montownia Projektów
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 212
- Czas czytania
- 3 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393151004
- Tłumacz:
- Joanna Wasilewska
- Tagi:
- David H. Sandler poradnik sprzedaż zakupy szkolenia
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.
Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.
Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:
– jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
– jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
– dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
– kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
– dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 80
- 27
- 10
- 4
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Zasady Sandlera. 49 ponadczasowaych zasad... i jak je stosować.
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo konkretna i praktyczna pozycja (chociaż nie każda zasada jest równie odkrywcza i istotna). Zdecydowanie warto przeczytać, tym bardziej, że czyta się bardzo łatwo i przyjemnie.
Bardzo konkretna i praktyczna pozycja (chociaż nie każda zasada jest równie odkrywcza i istotna). Zdecydowanie warto przeczytać, tym bardziej, że czyta się bardzo łatwo i przyjemnie.
Pokaż mimo to#1236 - „ZASADY SANDLERA. 49 PONADCZASOWAYCH ZASAD... I JAK JE STOSOWAĆ.” - DAVID MASTTSON - Montownia Projektów
#81/2023
Książka ma 202 strony. Swoją premierę miała dnia 01.01.2010 roku. Jest to poradnik dotyczący sprzedaży.
Książka jest napisana łatwym i przystępnym językiem, dzięi czemu łatwo jest wchłaniać zawartą w niej wiedzę.
"Weź odpowiedzialność za swoje własne wybory i działania."
Do każdej zasady przypisane są historie, podsumowania, oraz ćwiczenia do wykonania.
Znajdują się w niej techniki, które często są obce sprzedawcom, dlatego warto ją przeczytać, poznać je i przyswoić.
Bardzo dziękuję za polecenie mi tej książki do przeczyytania Coraz Lepsza Firma.
https://www.facebook.com/photo?fbid=977718343523907&set=a.782581979704212
#1236 - „ZASADY SANDLERA. 49 PONADCZASOWAYCH ZASAD... I JAK JE STOSOWAĆ.” - DAVID MASTTSON - Montownia Projektów
więcej Pokaż mimo to#81/2023
Książka ma 202 strony. Swoją premierę miała dnia 01.01.2010 roku. Jest to poradnik dotyczący sprzedaży.
Książka jest napisana łatwym i przystępnym językiem, dzięi czemu łatwo jest wchłaniać zawartą w niej wiedzę.
"Weź odpowiedzialność za swoje...
Lektura obowiązkowa każdego sprzedawcy! Nie wyobrażam sobie, jak można być handlowcem, zgłębiać wiedzę dotyczącą sprzedaży i odrzucić tę pozycję. A podkreślam to, gdyż coraz częściej spotykam się z twierdzeniem, że zasady Sandlera to model sprzedaży przestarzały. W mojej opinii jest to założenie całkowicie błędne.
Początkujący nauczy się z niej krok po kroku tej, trudnej przecież, profesji. Zaawansowany sprzedawca – tacy często popadają w rutynę – odnajdzie inspiracje i motywację do ciągłego rozwoju, do osiągania coraz lepszych rezultatów. Natomiast najwięcej moim zdaniem zyskać mogą sprzedawcy – manipulanci.
Często spotykam się z ludźmi „po kursie NLP” (neurolingwistyczne programowanie). Cechują się swoistym machiawelizmem. Manipulują klientem, oszukują, okłamują, byleby zamknąć sprzedaż. Oni mogą zyskać najwięcej, gdyż jest szansa, że lektura zasad Sandlera wyjaśni im, że wcale nie są sprzedawcami, że w tej profesji szczególnie liczy się etyka.
Lektura obowiązkowa każdego sprzedawcy! Nie wyobrażam sobie, jak można być handlowcem, zgłębiać wiedzę dotyczącą sprzedaży i odrzucić tę pozycję. A podkreślam to, gdyż coraz częściej spotykam się z twierdzeniem, że zasady Sandlera to model sprzedaży przestarzały. W mojej opinii jest to założenie całkowicie błędne.
więcej Pokaż mimo toPoczątkujący nauczy się z niej krok po kroku tej, trudnej...
Sama szkoła Sandlera jest wybitna, książka trochę mniej ale jest ok
Sama szkoła Sandlera jest wybitna, książka trochę mniej ale jest ok
Pokaż mimo toBardzo dobra książka o sprzedaży. Pokazany metody głównie przeznaczone są dla sprzedawców b2b gdzie proces trwa nieco dłużej. Moim zdaniem przedstawione wskazówki pozwalają na lepsze zbudowanie relacji z klientem opartej na większej otwartości w rozmowach. Z pewnością jednak samo przeczytanie nie wystarczy i potrzebne będą testy metod które w tej książce się znajdują.
Bardzo dobra książka o sprzedaży. Pokazany metody głównie przeznaczone są dla sprzedawców b2b gdzie proces trwa nieco dłużej. Moim zdaniem przedstawione wskazówki pozwalają na lepsze zbudowanie relacji z klientem opartej na większej otwartości w rozmowach. Z pewnością jednak samo przeczytanie nie wystarczy i potrzebne będą testy metod które w tej książce się znajdują.
Pokaż mimo toFaktycznie książka nie opisuje wszystkich rodzajów sprzedaży, nie we wszystkich znajdzie ona zastosowanie. Według mnie dotyczy bardzie sprzedaży bezpośredniej, gdzie transakcje nie są szybko zawierane i charakter relacji sprzedawca-klient jest długoterminowy, ma duże znaczenie. Ponad to przeczytanie samej książki nie zmieni zbyt wiele... jest to jedynie wstęp. Byłam na 8 godzinach wprowadzenia do Sandlera. Cały kurs trwa znacznie dłużej, nie są to techniki, które można opanować z dnia na dzień, wymagają wyćwiczenia jak każda inna nowo nabywana umiejętność. Jest to na prawdę popularna metoda, która ma już swoje nowe rozwinięcia w postaci chociażby metody SPIN. Techniki te są stosowane przez duże korporacje oraz banki, firmy inwestują w takie narzędzia, w rozwój swoich pracowników. Wątpię, aby te metody nie były skuteczne ;) Książka jak i cała metodologia podejścia Sandlera do sprzedaży jest faktycznie inna niż typowe, obyte techniki, z których korzysta większość sprzedawców. Jest to zbiór narzędzi, które są bardzo konkretne i zmierzają do "przyciśnięcia" klienta. Inną kwestią jest to, że być może balansują one momentami z komfortem klienta- wszystko zależy od tego kto, do jakiego celu i w jaki sposób ich używa.
Faktycznie książka nie opisuje wszystkich rodzajów sprzedaży, nie we wszystkich znajdzie ona zastosowanie. Według mnie dotyczy bardzie sprzedaży bezpośredniej, gdzie transakcje nie są szybko zawierane i charakter relacji sprzedawca-klient jest długoterminowy, ma duże znaczenie. Ponad to przeczytanie samej książki nie zmieni zbyt wiele... jest to jedynie wstęp. Byłam na 8...
więcej Pokaż mimo toNie wszystkie zasady są do wykorzystania u nas w Polsce, ale ciekawe metafory i trafność opisów przyda się na pewno w pracy na etacie, albo w prowadzeniu własnego biznesu.
Nie wszystkie zasady są do wykorzystania u nas w Polsce, ale ciekawe metafory i trafność opisów przyda się na pewno w pracy na etacie, albo w prowadzeniu własnego biznesu.
Pokaż mimo toJedna z lepszych książek o sprzedaży jaka czytałam. Sposób sprzedaży opisany w książce przeciwieństwem do tradycyjnych technik sprzedaży. Jednak na pewno będę jego wykorzystywać, ponieważ dzięki temu mogę zyskać większą efektywność i minimalizacje klientów którzy się zastanowią.
Jedna z lepszych książek o sprzedaży jaka czytałam. Sposób sprzedaży opisany w książce przeciwieństwem do tradycyjnych technik sprzedaży. Jednak na pewno będę jego wykorzystywać, ponieważ dzięki temu mogę zyskać większą efektywność i minimalizacje klientów którzy się zastanowią.
Pokaż mimo toPrzegadana.Zasad jest 49 ale tak naprawdę można by je skrócić o połowę.
Dla mnie za mało praktyczna, zbyt ogólna i część zasad uważam za bardzo ryzykowne. Chociażby "daj ludziom prawo do mówienia nie" - w niektórych rodzajach sprzedaży (np u mnie) ta zasada kompletnie nie ma zastosowania, a może wręcz rozłożyć proces.
Rozumiem zamysł autora ale okazuje się, że jego zasady nie są uniwersalne.Trzeba wiedzieć, z których korzystać a z których nie.
Bez wątpienia plusem książki jest fakt, że traktuje o całym procesie sprzedażowym i można w niej znaleźć przydatne uwagi(min "żadnego czytania w myślach"). Ponadto napisana jest lekkim językiem, a wydanie jest przejrzyste.
+ Ładna, przyjemnie się czyta, obejmuje wszystkie etapy sprzedaży, zawiera przykłady i krótkie ćwiczenia
- Przegadana, zasady nie są uniwersalne dla każdego rodzaju/kalibru sprzedaży B2B, zbyt mało ćwiczeń praktycznych zbyt dużo metafor
Warto przeczytać "jak to się robi" ale użyteczność zasad Sandlera jest, moim zdaniem, umiarkowana.
Przegadana.Zasad jest 49 ale tak naprawdę można by je skrócić o połowę.
więcej Pokaż mimo toDla mnie za mało praktyczna, zbyt ogólna i część zasad uważam za bardzo ryzykowne. Chociażby "daj ludziom prawo do mówienia nie" - w niektórych rodzajach sprzedaży (np u mnie) ta zasada kompletnie nie ma zastosowania, a może wręcz rozłożyć proces.
Rozumiem zamysł autora ale okazuje się, że jego...