Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Wydawnictwo: Onepress
6,83 (231 ocen i 37 opinii) Zobacz oceny
10
5
9
16
8
38
7
86
6
57
5
20
4
8
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324636242
liczba stron
160
słowa kluczowe
marketing, grywalizacja, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Karolina

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z...

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/grywalizacja-jak-zastos...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl/ksiazki/grywalizacja-jak-zastos...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 207
Kiniek | 2013-09-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 września 2013

Na samym początku zdziwiła mnie objętość książki. Pierwszy tytuł o grywalizacji w Polsce, liczyłam więc na "coś konkretnego", a po otrzymaniu wysyłki pocztowej moim oczom ukazała się cieniutka książeczka;) Sama treść- owszem, wciąga, czyta się szybko i przyjemnie, ale moim zdaniem wiele wątków w książce można było rozwinąć bardziej. "Grywalizację" trzeba potraktować jako "zajawkę" i inspirację do twórczych działań. Niemniej jednak myślę, że każdy zainteresowany tematem grywalizacji (zwanej też inaczej gryfikacją) powinien sięgnąć po tę pozycję.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
CRYSIS: Eskalacja

Nigdy nie grałem w serię gier CRYSIS, ale nasłuchałem się wielu bardzo pozytywnych opini o tym tworze. Książkę kupiłem przypadkiem, bo pomyślałem sobi...

zgłoś błąd zgłoś błąd