Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8375266238
liczba stron
292
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: * zasady i etapy...


Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu
marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo
omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego
otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie
marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:


* zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka
różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,


* strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku,
strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania
pozycji marki,


* tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,


* marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia
dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady
merchandisingu aptecznego,


* reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku
farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,


* badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla
budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.


Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego,
takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe
ceny i marże na leki refundowane.





Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu
podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką
produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich
kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.

 

źródło opisu: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 48
eJustyna | 2013-02-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 2257
Jantarka | 2016-10-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 78
Tomek | 2015-06-10
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 169
Justyna | 2011-03-27
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd