Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Liczba stron:
- 292
- Czas czytania
- 4 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8375266238
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu
marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo
omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego
otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie
marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
* zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka
różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
* strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku,
strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania
pozycji marki,
* tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
* marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia
dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady
merchandisingu aptecznego,
* reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku
farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
* badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla
budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego,
takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe
ceny i marże na leki refundowane.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu
podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką
produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich
kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE