Badania marketingowe na rynku business-to-business

Okładka książki Badania marketingowe na rynku business-to-business Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk
Okładka książki Badania marketingowe na rynku business-to-business
Aleksandra Kaniewska-SębaGrzegorz Leszczyński Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna biznes, finanse
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Oficyna Ekonomiczna
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374840156
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym Bogna Pilarczyk, Anna Rogala
Ocena 0,0
Komunikacja ma... Bogna Pilarczyk, An...
Okładka książki Kompendium wiedzy o marketingu Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Ocena 5,5
Kompendium wie... Henryk Mruk, Bogna ...
Okładka książki Podstawy marketingu Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Bogdan Sojkin, Halina Szulce
Ocena 0,0
Podstawy marke... Henryk Mruk, Bogna ...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Badania marketingowe na rynku business-to-business


Podobne książki

Przeczytaj także