Podstawy marketingu

Okładka książki Podstawy marketingu
Henryk MrukBogna Pilarczyk Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu biznes, finanse
349 str. 5 godz. 49 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Liczba stron:
349
Czas czytania
5 godz. 49 min.
Język:
polski
ISBN:
8387152625
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Kompendium wiedzy o marketingu Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Ocena 5,5
Kompendium wie... Henryk Mruk, Bogna ...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Podstawy marketingu


Reklama
zgłoś błąd