Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych

Okładka książki Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych Bogna Pilarczyk
Okładka książki Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Bogna Pilarczyk Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
278 str. 4 godz. 38 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2001-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-01
Liczba stron:
278
Czas czytania
4 godz. 38 min.
Język:
polski
ISBN:
8320812925
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym Bogna Pilarczyk, Anna Rogala
Ocena 0,0
Komunikacja ma... Bogna Pilarczyk, An...
Okładka książki Kompendium wiedzy o marketingu Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Ocena 5,5
Kompendium wie... Henryk Mruk, Bogna ...
Okładka książki Badania marketingowe na rynku business-to-business Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk
Ocena 0,0
Badania market... Aleksandra Kaniewsk...
Okładka książki Podstawy marketingu Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Bogdan Sojkin, Halina Szulce
Ocena 0,0
Podstawy marke... Henryk Mruk, Bogna ...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych


Podobne książki

Przeczytaj także