rozwiń zwiń

Zakamarki marki

Okładka książki Zakamarki marki
Paweł Tkaczyk Wydawnictwo: Onepress Seria: Exclusive [Onepress] biznes, finanse
212 str. 3 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-08-19
Data 1. wyd. pol.:
2011-08-19
Liczba stron:
212
Czas czytania
3 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324633340
Tagi:
marketing handel wiedza budowanie marki usługi jakość informacja kreatywność wizerunek public relations
Średnia ocen

                7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
428 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
196
152

Na półkach: , ,

Świetnia napisana, błyskotliwa, z licznymi przykładami pozycja, mówiąca jak budować markę, dbać o nią, nadawać jej zupełnie nowe znaczenie.
Autor udowadnia, że to nie zawsze nazwa jest najważniejsza, przekonuje, że lepiej tworzyć dla konkretnej grupy zamiast dla ogółu, zwraca uwagę, jak ważne są treści promowane w sieci. Pozycja obowiązkowa dla przedsiębiorców małych i dużych, marketingowców, copywriterów i tych, dla których e-commerce jest sposobem na dodatkowy zarobek.

Świetnia napisana, błyskotliwa, z licznymi przykładami pozycja, mówiąca jak budować markę, dbać o nią, nadawać jej zupełnie nowe znaczenie.
Autor udowadnia, że to nie zawsze nazwa jest najważniejsza, przekonuje, że lepiej tworzyć dla konkretnej grupy zamiast dla ogółu, zwraca uwagę, jak ważne są treści promowane w sieci. Pozycja obowiązkowa dla przedsiębiorców małych i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    669
  • Przeczytane
    561
  • Posiadam
    165
  • Teraz czytam
    54
  • Marketing
    17
  • Biznes
    16
  • Audiobook
    7
  • Ulubione
    7
  • 2021
    6
  • Chcę w prezencie
    6

Cytaty

Więcej
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki Zobacz więcej
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki Zobacz więcej
Paweł Tkaczyk Zakamarki marki Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także