forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend. 10 maja 2024
Misja ratowania Ziemi, psalm w tonacji science fiction oraz książka o pewnej bardzo, ale to bardzo wkurzonej kobiecie. W ten słoneczny weekend zespół Lubimyczytać zanurzy się po uszy w lekturze poniższych książek. A jakie książki na weekend wybierają nasi użytkownicy? Czekamy na wasze polecenia w komentarzach!
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [436]
Mam do wyboru cztery książki:
Wędrówki z psem. 87 psiolubnych miejsc w Polsce
Wychowany na Marymoncie
Mroczne tajemnice Dolnego Śląska. Przewodnik po miejscach, które żyją sekretami do dziś
O! To bardzo się cieszę, bo właśnie szukałam pomysłu na prezent dla osoby pasjonującej się historią (i zwiedzaniem) Dolnego Śląska. Myślę, że Mroczne tajemnice Dolnego Śląska. Przewodnik po miejscach, które żyją sekretami do dziś będą strzałem w dziesiątkę.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kontynuując poszerzanie znajomości z literaturą ukraińską, sięgnąłem po Jurija Wynnyczuka i jego książkę, w której odtworzony zostaje Lwów z 20-lecia międzywojennego, przeplatający się ze Lwowem z przełomu XX i XXI wieku. Oba portrety doprawiono nutką tajemnicy oraz magii, których źródłem jest taniec śmierci.
Tango śmierci
Całkiem ciekawa. Bardzo podoba mi się ta ukraińska perspektywa, z której oglądamy Lwów z okresu 20-lecia międzywojennego.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPolecałem w krótkiej perspektywie czasowej sięgnąć po książkę występującego w powieści Andrieja Kurkowa Jimi Hendrix we Lwowie , jest pewna nić połączenia 😉 . No i w końcu Panowie napisali wspólnie Klucze Marii 😏.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Tango śmierci też uważam za dobrą książkę, aczkolwiek - z perspektywy czasu - już zacierają się w pamięci te wątki magiczne, fantastyczne - między jawą a snem.
A ponieważ przeczytałam również
Jimiego Hendrixa we Lwowie to bardzo jestem ciekawa wspólnej powieści obu panów.
Z majówki zostały mi do doczytania Akta Odessy.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Cudowny Musso! Tej powieści jeszcze nie znam, ale wiele innych tak i bardzo mi się podobają. Najlepiej wspominam
Dziewczyna z Brooklynu, albo
Sekretne życie pisarzy. A Tobie która podoba się najbardziej?
Czytałam wszystkie, co prawda dość dawno, wszystkie mi się podobały, ale taką pierwszą książką, która przychodzi mi w tej chwili do głowy jest Będziesz tam?. Jakoś tak najlepiej mi w głowie utkwiła.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postBardzo lubię książki tego autora. Są niesamowite.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa je lubię za obecność pewnego rodzaju elementów magicznych. Tylko Musso potrafi tak je wpleść w książki, że zachwycają czytelnika. Taki jego znak firmowy, nie wyobrażam sobie książek bez tej odrobiny "magii" (choć ma kilka takich i one dla mnie już są słabsze).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postU mnie czyta się Łkająca małpa czyli kalwaria nieżyciowej rodziny, a potem czeka mnie Sto lat samotności
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPierwszy tytuł bardzo mnie ciekawi (drugi to klasa sama w sobie).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJestem w trakcie tej pierwszej i z czystym sumieniem mogę napisać, że jest świetna, ciężkie tematy, poruszająca, ale myślę, że warto. Oczywiście z KIK.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNo właśnie. To jedna ze ś.p. świetnych i reprezentatywnych serii PIWowskich (druga to Współczesna proza światowa).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postŁkająca małpa czyli kalwaria nieżyciowej rodziny - cóż za niesamowity tytuł! Nie znam, ale wszystko co piszecie wygląda bardzo zachęcająco.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKsiążka jest bardzo dobra, mocna i poruszająca. Na pewno nie dla relaksu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Pan_Poker Jak tydzień temu trafnie napisała @Sea_Of_Darkness : lekkie, łatwe i przyjemne książki to nudne książki. I mogę się pod tym podpisać.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Podpisuję się też pod tymi słowami 👍
A co do książek, to już może to być nudne, ale znów muszę powtórzyć - świetne pozycję 😍.
No i uwielbiam okładki z tej serii KIK.
Ja też bardzo lubię te okładki, nie da się ich pomylić z innym wydawnictwem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA poza tym z Siedmiogrodu pochodzi całkiem sporo dobrych węgierskich pisarzy - Ádám Bodor , Miklós Bánffy , György Dragomán , Attila Bartis .
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWłaśnie kończę Łowca, a w kolejce czeka Orły Imperium: Centurion
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKończę czytać Kochając Pabla, nienawidząc Escobara, a po niej Berdo, Opowieści o dawnej Legnicy i Skandalistki
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJestem mniej więcej w połowie Krew kwiatów, a potem zabieram się albo za Trawa śpiewa albo za Pożegnanie z Afryką.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWybierz książkę Doris Lessing, a jej lektura pochłonie Cię bez reszty. Nie będziesz zawiedziona czasem przeznaczonym na jej czytanie! 😀 Pozdrawiam serdecznie! 🤗
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTrawa śpiewa jest wspaniała. Pożegnanie z Afryką - także. Afryko, tęsknię za tobą... (obie pisarki niesamowicie wciągają w klimat Afryki).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post