Opinie użytkownika
🌻 Jak tylko przeczytałam opis Doktora Granta wiedziałam, że muszę ją przeczytać.
🌻 Noah jest lekarzem, Amara natomiast... projektuje zabawki erotyczne. To właśnie przez nowy projekt Amary (a raczej mały wypadek przy pracy nad nim) spotykają się pierwszy raz.
🌻 Pierwsze spotkanie Noaha i Amary to moja ulubiona scena w tej książce. Dawno nie czytałam tak zabawnej i...
Gdyby nie końcówka, w której Cruz zrobił tak wspaniałą rzecz żeby pokazać Maddix, że ją kocha, dałabym 4🌟
Duże rozczarowanie po pierwszym tomie. Formuły 1 prawie w ogóle nie było. Przeciętna, nie wyróżniająca się książka. Szybko o niej zapomnę.
🔥 Iron Flame to jedna z tych kontynuacji, na które bardzo czekałam, ale też bardzo się obawiałam.
🔥 W Fourth Wing jestem zakochana. Zakończenie zwaliło mnie z nóg, a poprzeczka była ustawiona naprawdę wysoko, więc bardzo się cieszę, że Iron Flame, pomimo moich początkowych obaw utrzymało poziom.
🔥 W drugim tomie dzieje się wiele. Nie bez przyczyny Iron Flame zostało...
Ostatni tom trylogii o Riley Thorn był idealnym zakończeniem przygód tej nietuzinkowej jasnowicki i jej partnera detektywa Nicka.
W tym tomie mamy do czynienia z tajemnicą z przeszłości Nicka. Nick jest zdeterminowany, by rozwiązać zagadkę, jednocześnie zaniedbując życie prywatne oraz... Riley. I tu wkracza Riley i reszta ekipy.
"Riley Thorn i powiew przeszłości" zawiera...
💕 "Riley Thorn i trup w garderobie" to drugi tom trylogii o tytułowej Riley. Jasnowicce, która pomaga rozwiązywać sprawy kryminalne.
💕 Na pierwszym tomie bawiłam się prześwietnie, więc z ogromnym entuzjazmem wróciłam do nietuzinkowych bohaterów Lucy Score. Riley i Nick w tej części nie zwalniają tempa. Spokojne życie razem nie jest im przeznaczone, ponieważ sprawy...
Myślałam, że będzie to "Icebreaker" tylko w wersji young adult, a wyszło mocno średnio. Książka wyróżniała się jedynie tym, że część fabuły działa się w schronisku. Reszta to schemat za schematem. I okej, czasami nie przeszkadzają mi schematy, ale tu były takie, które pojawiają się w ya często i są bardzo oczywiste. Szczególnie irytującym był miscommunication trope. Nie...
więcej Pokaż mimo to
Bardzo chciałam zachwycać się tą książką, tak jak wszystkie osoby, które do mnie pisały, że to najlepsza powieść Zapaty.
Niestety, nie przebiła "Kiedy Gracie poznała marudę" czy "Od Lukova z miłością".
Klimat "Wszystkie drogi prowadzą do ciebie" był cudowny. Lasy Kolorado, piesze wędrówki, małe miasteczko... Ale momentami książka była dla mnie za nudna. Szczególnie na...
Bardzo podobały mi się elementy przeniesione z Piotrusia Pana. Czasami były to większe odniesienia, czasami mniejsze. Ale autorka tak dobrze wplotła je w fabułę, że nie znając tej kultowej bajki pewnie nie zauważylibyście nic "dziwnego". Jest to dość świeże podejście do retellingu i bardzo mi się podobało.
Po różnych opiniach jakie widziałam o tej książce nie spodziewałam...
Jeśli miałabym określić te książkę jednym słowem byłoby to "sztampowa".
Przez całą książkę miałam wrażenie jakbym już kiedyś czytała identyczną historię. I bardzo możliwe, że tak było, bo "Miłość. Seria Twisted" miała (prawie) wszystkie możliwe motywy popularne w romansach. Nie jest to zła cecha książki, dopóki znajdzie się w niej również coś świeżego lub chociaż...
💌 "Divine Rivals" to książka o dwójce dziennikarzy rywalizujących o stanowisko w jednej z najlepszych gazet w mieście. Iris nie przepada za Romanem, ale nie jest też świadoma, że listy, które wysyła do walczącego ma wojnie brata nie trafiają do niego tylko do Romana...
💌 "Divine Rivals" opowiada historię miłosną osadzoną w świecie wojny między dwoma bogami. Początek...
*w recenzji znajdują się spojlery do "Nasze Puste Przysięgi"*
🧚🏻♀️ "Nasze Zerwane Więzi" Lexi Ryan to kontynuacja historii Abrielli. W tej części Abriella boryka się z konsekwencjami decyzji podjętych w pierwszym tomie. Po przemianie oraz związaniu się Elfią Więzią z Sebastianem musi odnaleźć się w swojej nowej rzeczywistości.
🧚🏻♀️ Świat stworzony przez autorkę już od...
*autorka w oryginale nie dzieliła książki, dlatego część 1 i 2 oceniam jako jedną.
✅Bardzo zżyłam się z bohaterami i im kibicuje.
✅Johnny to jeden z najlepszych męskich bohaterów z młodzieżówek i jego "problem" nie jest poruszany w tak poważny sposób w ya/na.
✅Bardzo szybko się czytało.
✅Scena w szpitalu - uwielbiam 😅
✖️Mogłaby być krótsza o parę opisów i nie ucierpiałaby...
Czy mogłam zrobić DNF tej książki? Tak. Czy chciałam? Nie bardzo.
Do końca miałam cichą nadzieję, że coś się zadzieje, że w końcu jakaś fabuła się pojawi. Niestety, tak się nie stało. Styl pisania był tak infantylny, że Rodzina Monet się przy tym kryje (w RM są przynajmniej fajniejsze dramy).
Jedyny plus był taki, że w ok. połowie książki Zayden i Rosie zaczęli się troszkę...
📝 "Czasami jestem morzem łez" to historia o czarnoskórej Quinn, która uwielbia tworzyć listy i nie rozstaje się ze swoim dziennikiem. Pewnego dnia dziennik zostaje ukradziony, a wszystkie jej tajemnice mogą wyjść na jaw.
📝 Główną bohaterkę poznajemy w momencie, w którym jej życie zaczyna się komplikować, a kłamstwa narastać. Przez co jesteśmy w stanie dobrze ją poznać i...
W końcu bohaterowie, który potrafią ze sobą rozmawiać i mówią o swoich uczuciach! Poza tym kocham Nathaniela też chce takiego.
Pokaż mimo to
Jedna z najlepszych książek jakie przeczytałam. Dawno nie zaangażowałam się w historię tak bardzo.
Autorka genialnie uśpiła moją uwagę.
"Riley Thorn i martwy sąsiad" to książka, którą ciężko przypisać do jednego gatunku. Na Goodreads nazywana jest najczęściej paranormal/mystery romance. Dla mnie najbardziej pasuje do kategorii obyczajówka z elementami paranormalnymi. W porównaniu do małomiasteczkowych serii Lucy Score, w tej nie znajdziemy wiele scen erotycznych. Jest za to pełna flirtu i niedopowiedzeń.
...
🌻Moja ulubiona autorka małomiasteczkowych romansów powróciła! Tym razem historia z miasteczka Benevolence opowiada o strażaku i doktorce.
🌻 Bardzo czekałam na książkę o Mackenzie, ponieważ już od pierwszej części, gdzie była tylko pobieżnie wspomniana, bardzo ją polubiłam. I nie zawiodłam się. Od pierwszych stron między nią, a Lincolnem iskrzy. On nie kryje się ze swoimi...