Opinie użytkownika
"– Luna – warknął przez zęby, robiąc kolejny krok do przodu. Jego potężne ciało zdawało się ciągle rosnąć na moich oczach. – To jest moja sprawa. Ty jesteś moją sprawą."
Mam wrażenie, że każdą opinię do książek Mariany Zapaty zaczynam od słów „kocham twórczość Zapaty". Tylko że taka jest prawda, bo jestem absolutnie zakochana w historiach tworzonych przez...
„Zdejmij z nieba księżyc” to książka, o której ile i jakby bym nie napisała, to będzie ZA MAŁO. Ta książka urzekła mnie pod każdym możliwym względem: począwszy od samego pomysłu na historię, przez kreacje bohaterów, aż po nasycenie emocjami.
Sięgając po tę książkę, z każdej strony czytałam zapewnienia, że to książka, przy której trzeba naszykować chusteczki. I tak właśnie...
„Does it hurt?” To książka, która zaskakuje, wstrząsa i totalnie uzależnia. Jest to opowieść, jakiej do tej pory jeszcze nie spotkałam, dlatego z wielką ciekawością zaczęłam czytać historie Sawyer i Enza. Jest ona z gatunku tych niebezpiecznych, ale jednocześnie ma w sobie coś niesamowitego, co skłania czytelnika, aby wszedł w świat wykrowany przez autorkę głębiej i z pełną...
więcej Pokaż mimo toSięgając po „Na moście pożegnań”, doskonale wiedziałam, czego mogę spodziewać się po twórczości Katarzyny Ziemby- Majewskiej: niezwykle emocjonalnej, porywającej i wciągającej lektury. I dokładnie taka jest ta książka, nie brakuje w niej emocji, bo ta książka wręcz jest nimi przepełniona. Były momenty, w których wręcz nie mogłam powstrzymać łez, więc czytałam z...
więcej Pokaż mimo to„Szklana maska, mroczny on”, to moje pierwsze spotkanie z twórczością Dominiki Luboń. Czy udane? Hmm.. Trudno określić jednoznacznie, ponieważ z jednej strony spędziłam miło czas z historią tej dwójki. Jednak druga strona medalu jest taka, że momentami czułam się znudzona, a i chwilami nie mogłam rozgryźć bohaterów, miałam wręcz wrażenie, że działają wbrew jakiejkolwiek...
więcej Pokaż mimo to
"Hount you" to książka, którą pokochają czytelniczki, które darzą miłością tą mroczniejszą stronę romansów!
Ada Tulińska stworzyła fantastyczny dark romans z motywem, z którym spotkałam się pierwszy raz, czyli parkurem. Muszę przyznać, że to również dzięki niemu bohater zyskał na tajemniczości i mroku, jakim emanował.
Główni bohaterowie, Leonardo i Juliet to dwa silne...
„Party” to jedna z tych książek, od których nie mogłam się oderwać, a jeśli już musiałam, moje myśli krążyły wokół fabuły. Czytałam ją jak zahipnotyzowana, chcąc odkryć, co kryje się za działaniem bohaterów powieści.
Autorka w swojej książce opisała przyjaźń, jednak nie taką, jaką każdy chciałaby znaleźć na swojej drodze. Opisane relacje są niezdrowe, tajemnicze i pełne...
„Well played. Zakład o więcej niż wszystko”
Uwielbiam książki wydane w duecie przez Vi Keeland i Penelope Ward. Jedne mnie zachwycają, inne są po prostu dobre, jednak zawsze spędzam z nimi udany czas. „Well played” to bardzo ciekawa historia, która wciągnęła mnie w wir wydarzeń i emocji.
Presley, chcąc zmiany w życiu swoim i syna, przeprowadza się do Beaufort. To tam ma...
Pierwsze, co przychodzi mi do głowy po przeczytaniu „The perfect defender” to NIESPODZIEWAŁAM SIĘ, że ta książka okaże się tak zaskakująca a dzięki temu niezwykle emocjonalna.
Noemi i Lane poznają się w bardzo nietypowy sposób, bo czy inaczej można nazwać to, że dziewczyna ląduje całkowicie przypadkowo w łóżku swojego szefa? Właśnie to wydarzenie zaczyna lawinę innych,...
„Thorne princess” to pozycja, do której podeszłam bez zbędnych oczekiwań. I zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona! Nie czytałam zbyt wiele romansów z motywem ochroniarza, ale jeśli większość z nich jest taka jak „Thorne princess”, to czas zacząć czytać ich więcej!
Jestem zakochana, w bohaterach tej powieści i tym, jak dzięki bliższemu poznaniu w oczach czytelników już nie...
"W którym momencie bezwarunkowa miłość staje się… warunkowa?
Nie mam pojęcia, co chodzi mu po głowie, i prawie na pewno nie chcę wiedzieć. Przyszłość rysuje się w oddali niczym złowieszcza chmura burzowa, a my nie możemy zrobić nic, by ją zmienić".
Uwielbiam serię „Salacious Players Club” i z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że każdy...
„Tak to już bywa na świecie, że gdy rzeczy niezwykłe zdarzają się często, bardzo łatwo się do nich przyzwyczajamy”.
Gdy zaczęłam czytać najnowszą książkę z serii sokołowskiej, zrozumiałam, jak bardzo potrzebowałam, wrócić do bohaterów tej historii. Jest to jedna z moich ulubionych serii, którą pokochałam za wierzenia ludowe, bohaterów i magiczną...
„Heal me” to książka, po której spodziewałam się dużo więcej, niż dostałam. Skuszona wątkiem kryminalnym, sięgnęłam po debiut Aleksadry Rudaś. Jednak tego wątku dostałam znikome ilości, poruszony na początku i skończony na końcu, a w środku właściwie pominięty i zapomniany.
A szkoda, bo gdyby autorka bardziej skupiła się na wplataniu powiązań i zagadek w związku z...
„Zazwyczaj ludzie, którzy potrafią rozbudzić w nas największy gniew, są tymi samymi, którzy potrafią go ugasić.”
Uwielbiam twórczość Amo Jones!
Seria "Midnight Mayhem" jest mocno pokręcona i wychodząca poza wszelkie normy, ale właśnie za to tak bardzo ją lubię.
"In Silence She screams" to już trzeci tom serii i muszę przyznać, że to za co uwielbiam tę serię — nadal jest...
"– Wiesz co, Michelle? – zapytał cicho, przesuwając spojrzeniem po mojej twarzy. – Przez te lata wiele się zmieniło, ale ta jedna rzecz pozostanie stała.
– Jaka? – wydusiłam.
– Dopóki oddycham, będę się o ciebie troszczył. Dopóki żyję, nikt nie zrobi ci krzywdy. Zawsze będę się o ciebie martwił."
"Next level love" to najnowsza książka Joanny...
„Cienie zostaną za nami” to chwytający za serce pierwszy tom sagi kresowej, opartej na faktach.
Dzięki autorce przenosimy do małej wioski przy wschodniej granicy, tam poznajemy Stefanię i jej rodzinę krótko przed wybuchem wojny. Wśród jej sąsiadów są zarówno Białorusini, jak i Żydzi, dotąd ich losy łączyły się ze sobą, a sami nie nie odczuwali różnic, traktując siebie jako...
"Rzecz w tym, że kiedy się kogoś traci, to nie dzieje się raz. Traci się go za każdym razem, gdy robi się coś wspaniałego i chciałoby się, żeby to zobaczył, za każdym razem,kiedy jest się w kropce i szuka się rady.
„Porozmawiajmy o eksie” to książka, która chwyciła mnie za serce! Być może dlatego, że potrzebowałam teraz takiej historii: lekkiej, przyjemnej, momentami...
„To było coś pięknego: mieć kogoś, kto chce zaryzykować dla ciebie życie”.
„Ruthless Kingdom” to Zakończenie trylogii „Boneyard Kings”, która bardzo przypadła mi do gustu.
Dwie poprzednie części piętrzyły pytania, niedopowiedzenia, a czający się mrok przykrywał wszystko niczym mgłą. W trzeciej części autorki skupiły się na odpowiedzeniu na wszystkie pytania i...
"Przypomina mi się to, co powiedział tata. O tym, że musimy zadawać pytania, żeby usłyszeć to, co mają do powiedzenia ludzie, którzy z jakiegoś powodu pozostają cisi."
Drugi tom serii „Listy do utraconej”, czyli „Więcej niż słowa” to książka, która posiada w sobie rollercoaster emocji. Jest trudna, a jednocześnie tak piękna, dająca nadzieję....
„Prawie nigdy” to nowelka ze świata serii „Fall Away". Musicie wiedzieć, że pokochałam tę serię i z wielką ciekawością, ale też dużymi oczekiwaniami sięgnęłam po „Prawie nigdy".
Spodziewałam się historii miłosnej Queen i Lucasa, jednak niekoniecznie to dostałam, bo samego Lucasa było tutaj naprawdę mało, jak również ich relacji.
Jednak nie znaczy, że nowelka jest zła,...