Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[61]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Cykl:
On Dublin Street (tom 3)
Średnia ocen:
7,8 / 10
2718 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 5477
Opinie: 217
Cykl:
Dom na Wyrębach (tom 2)
Średnia ocen:
6,6 / 10
1136 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 2020
Opinie: 180
Cykl:
Takeshi Kovacs (tom 1)
Średnia ocen:
7,2 / 10
2816 ocen
Oceniła na:
8 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 6541
Opinie: 311
Cykl:
Mediatorka (tom 1)
Średnia ocen:
6,3 / 10
284 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (11 plusów)
Czytelnicy: 572
Opinie: 113
Zobacz opinię (11 plusów)
Popieram
11
Średnia ocen:
7,5 / 10
19 ocen
Oceniła na:
9 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (19 plusów)
Czytelnicy: 70
Opinie: 10
Zobacz opinię (19 plusów)
Mroczna atmosfera i szybka akcja, klimatem przypomina mi trochę nominowany do Oscara ,,Get Out''.
Mroczna atmosfera i szybka akcja, klimatem przypomina mi trochę nominowany do Oscara ,,Get Out''.
Pokaż mimo to
Popieram
19
Cykl:
Joanna Chyłka (tom 5)
Średnia ocen:
7,6 / 10
10017 ocen
Oceniła na:
9 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (4 plusy)
Czytelnicy: 16671
Opinie: 860
Zobacz opinię (4 plusy)
Średnia ocen:
7,0 / 10
1489 ocen
Oceniła na:
8 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (3 plusy)
Czytelnicy: 2916
Opinie: 306
Zobacz opinię (3 plusy)
Cykl:
Ród Argeneau (tom 1)
Średnia ocen:
6,5 / 10
367 ocen
Oceniła na:
8 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (4 plusy)
Czytelnicy: 940
Opinie: 60
Zobacz opinię (4 plusy)
Cykl:
Dr David Hunter (tom 5)
Średnia ocen:
7,3 / 10
3976 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 7324
Opinie: 388
Cykl:
Zjadacze ludzi (tom 1)
Średnia ocen:
7,5 / 10
281 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 801
Opinie: 43
Cykl:
Kwiat paproci (tom 3)
Średnia ocen:
7,5 / 10
6069 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 9648
Opinie: 663
Średnia ocen:
7,7 / 10
421 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 1451
Opinie: 22
Średnia ocen:
7,9 / 10
343 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 1323
Opinie: 31
Cykl:
Czas Wygnania (tom 1)
Średnia ocen:
6,7 / 10
25 ocen
Oceniła na:
6 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 66
Opinie: 0
Średnia ocen:
5,8 / 10
6076 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 9843
Opinie: 1022
Cykl:
Czarodzieje (tom 1)
Średnia ocen:
5,8 / 10
284 ocen
Oceniła na:
8 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 881
Opinie: 46
Średnia ocen:
7,0 / 10
415 ocen
Oceniła na:
9 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 866
Opinie: 43
Średnia ocen:
7,5 / 10
366 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 758
Opinie: 52
Średnia ocen:
6,8 / 10
391 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 766
Opinie: 16
Cykl:
Alex Cross (tom 9)
Średnia ocen:
6,8 / 10
393 ocen
Oceniła na:
7 / 10
Na półkach:
Czytelnicy: 795
Opinie: 22
Bardzo dobra pozycja, gorąco polecam.
Inną ciekawą pozycją przedstawiającą w realistyczny, ale i zabawny sposób prace asesora komorniczego jest ,,Egzekucja '' Jakuba Szymczyka.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/3907292/egzekucja-opowiesc-komornika
Bardzo dobra pozycja, gorąco polecam.
Pokaż mimo toInną ciekawą pozycją przedstawiającą w realistyczny, ale i zabawny sposób prace asesora komorniczego jest ,,Egzekucja '' Jakuba Szymczyka.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/3907292/egzekucja-opowiesc-komornika