Opinie użytkownika
Lubię czasem zrobić sobie odmianę od romansów i sięgnąć po pozycję z gatunku fantastyki. Tym razem też tak postanowiłam i padło na "Przybądź wraz z północą". Po samym opisie nie byłam pewna czego się spodziewać, ale jednocześnie miałam przeczucie, że to może być dobry wybór. I wiecie co? Tak było!
Mortana jest czarodziejką tzw. nowego ładu. Ale też córką jednej z członkiń...
On - weterynarz z 10-letnim stażem, który zaczyna praktycznie od nowa. Wyprowadza się na wieś, by tam prowadzić praktykę. Oszukany przez spisek bankowy, zostawia to, co znane za sobą i wyjeżdża w zupełnie nieznane sobie rejony Polski.
Ona - architektka wnętrz, oszukana przez byłego męża, bez grosza przy duszy, jedzie na wieś do domku, który zostawiła jej w spadku...
Nie umiem sobie przypomnieć, czy czytałam już jakąś historię spod pióra Ludki Skrzydlewskiej. Samo nazwisko autorki bardzo dobrze kojarzę, ale jeśli się nie mylę, to "Łatwopalna" jest pierwszą jej książką, po którą sięgnęłam.
W dodatku zdecydowałam na nią bez znajomości opisu - widziałam sporo pozytywnych recenzji książek Ludki i samo to wystarczyło, że chciałam spróbować. ...
Niekoniecznie świadczy to o samej książce, ot po prostu tak bywa. Trochę mam tak i tym razem.
"Panaceum" jest historią dwójki młodych ludzi - Roxanne i Amira, których tak naprawdę, możnaby rzec, że więcej dzieli niż łączy. A jednak pośród setek studentów to właśnie ich ścieżki się przecinają.
Ona - jedna z najpopularniejszych studentek, z zamożnej rodziny, a jednocześnie...
Dawno nie czytałam książki, która w jakiś sposób poruszałaby motyw niepełnosprawności - z autopsji jest mi ten temat bliski, więc jakoś lubię, gdy pojawia się w różnych rodzajach w literaturze.
"Pocałunki w ciemności" to historia o dwudziestoletnim chłopaku, który od urodzenia jest niewidomy. Mieszka z nieco nadopiekuńczą mamą oraz z babcią, nie wychodzi zbyt często poza...
Chodź, pokażę Ci coś, co odmieni Twoje życie.
Pokażę Ci miejsce, gdzie ściany tworzą słowa.
Pokażę Ci miejsce, gdzie dziesiątki osób wyraziło i nadal wyraża to, co czują.
Gdzie nie muszą zachowywać się "jak gdyby".
Gdzie wznoszą lepsze ściany.
Sam McAllister jest nastolatką, która zmaga się z OCD - zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi. Jednocześnie jest jedną z...
Kiedy w zeszłym roku czytałam "Noce za nocami" - byłam zachwycona oryginalnym podejściem do tematyki wampirów we współczesnej Polsce. Losy dwóch Panów F tak mi się podobały, że aż żal było mi kończyć tamtą historię. Ucieszyła mnie wieść, że autorka przygotowuje kontynuację i wyczekiwałam jej z niecierpliwością. I oto jest!
Feliks i Fryderyk w "Noce za nocami" zabrali nas do...
"Zrozum to, Dani Brown" jest drugą książką z serii o siostrach Brown, wcześniejsza była o Chloe, natomiast ta - jak wskazuję tytuł - opowiada o Dani, średniej z sióstr. Poprzednia była całkiem w porządku, ale bez większego szału, natomiast ta, muszę przyznać, że podobała mi się nieco bardziej. Wprawdzie nie wciągnęła mnie bez reszty, ale miło mi się czytało i potrafiła mnie...
więcej Pokaż mimo to
Ona - dziennikarka, stojąca przed możliwością awansu, musi wymyślić temat na artykuł, który zachwyci jej szefa. Ale najpierw zasłużony urlop, który postanawia spędzić w domu najlepszej przyjaciółki. Niedawno rozwiodła się z mężem przemocowcem, więc faceci to ostatnie, o czym teraz myśli. Chce tylko odpocząć i skupić się na artykule.
On - prawnik, wysłany przez wspólników...
Igor, bohater książki Niny Kaczmarczyk, ma trzy takie liczby, które mają dla niego szczególne znaczenie - 3, 6 i 9. O ile dwie ostatnie spotyka w swoim życiu bardzo często, o tyle trójka występuje u niego rzadko. Do czasu.
Ola jest jeszcze nastolatką, mając niespełna osiemnaście lat wyprowadziła się z domu i od prawie roku łączy dwie prace wraz z nauką w liceum, a przy tym...
Sięgając po tę książkę byłam bardzo pozytywnie nastawiona, liczyłam na coś na miarę "Układu", szczególnie, że o ile nie jestem wielką fanką motywu sportowego, o tyle hokejowe romanse bardzo lubię.
Sidney ma pięć zasad dotyczących randkowania. Jax jest hokeistą, więc samym tym faktem łamie już jedną z nich. Ale jednocześnie lubi łamać zasady, więc mimo wszystko zaczyna...
Mallory i jej kuzynka dostały od babci zadanie, by znaleźć w ciągu dwóch lat męża, a później utrzymać to małżeństwo przez siedem lat. Ta z kuzynek, której się to uda, otrzyma babciny spadek. A jako że niespecjalnie za sobą przepadają, to uruchamia to w nich chęć rywalizacji.
Mallory nie jest w tym sama, jej przyjaciółki pomagają jej szukać kandydatów, rozpoczyna więc...
Gdy dostałam otworzyłam paczkę z tą książką, naszły mnie dwie myśli. Po pierwsze - jak ładnie ta okładka się prezentuje na żywo! A po drugie - jaki to jest grubasek! Nie ukrywam, że nieco się wystraszyłam, że będzie przegadana - nie przepadam za grubaskami, bo często takie są. I tutaj, niestety trochę się to sprawdziło.
"Flame moon" zaczyna się od rekonwalescencji...
Rzadko zdarza mi się sięgać po książki w klimacie dark - jednak tym razem się skusiłam. "King of Corium" zbiera bardzo różne opinie i absolutnie mnie to nie dziwi - to zdecydowanie nie jest książka dla każdego.
Corium jest uniwersytetem na odludziu na Alasce, w którym uczą się dzieci największych przestępców - mafiosów, przemytników itp. Już samo to daje nam obraz, z jakim...
Obracam w palcach nóżkę kieliszka wypełnionego winem. W głowie huczy mi od nadmiaru myśli i wypitego alkoholu. Odrywam wzrok od kontuaru baru, przy którym siedzę i zerkam za siebie, na salę. Kręci się dziś tutaj sporo ludzi, jednak moją uwagę przykuwa grupka młodych chłopaków przy jednym ze stolików. Nie mam pojęcia o czym rozmawiają, ale widzę, że żywo dyskutują. Uśmiecham...
więcej Pokaż mimo toAnna Dąbrowska jest autorką, którą znam już od lat - mam za sobą kilka jej książek, dlatego ucieszyłam się na wieść, że wyjdzie coś nowego spod jej pióra. Tym bardziej, że dostałam możliwość objęcia tej pozycji patronatem. Zabrałam się szybciutko za czytanie i.... przepadłam! Przepadłam w historii Tylera i Abigail. Czułam ból tej dwójki, czułam to wszystko z czym się...
więcej Pokaż mimo toZ Ellą Fields miałam już do czynienia przy okazji książki "Kingdom of Villains", która bardzo mi się spodobała. Późniejszej, tj. "Krwawy król i łabędź" nie czytałam, za to teraz sięgnęłam po "Wilk i polny kwiat". Dopiero czytając zorientowałam się, że Wilk jest powiązany z Krawawym królem - umknęło mi to wcześniej. Jednak zupełnie nie przeszkadzał mi brak znajomości...
więcej Pokaż mimo toW ostatnich latach na rynku wydawniczym zostało wydanych tyle książek o tematyce mafijnej, że możnaby pomyśleć, że ten temat już został wyczerpany i nic oryginalnego w tym zakresie się nie pojawi. A tu zonk! Wciąż da się napisać coś, czego jeszcze nie było. Co też udało się Annie Crevan i jej "Reporterce". Co jest w tym przypadku odkrywczego? A no to, że jest to historia o...
więcej Pokaż mimo toPo Wiośnie, Lecie i Jesieni, nadeszła pora na czwartą i ostatnią część Sagi w Przytulnej. Ta seria ma w sobie coś na tyle przyciągającego, że nie mogłam odpuścić któregokolwiek z tomów. Kierowała mną chęć poznania dalszych losów rodziny Gawroszów. Rodziny, która skrywa wiele, wiele, naprawdę wiele tajemnic, która z pewnością nie ma lekko, ale której członkowie stoją za sobą...
więcej Pokaż mimo to
"Wycena", czyli pierwsza część, skończyła się w takim momencie, że nie mogłam nie sięgnąć po kontynuację. Wreszcie się doczekałam i, co prawda zajęło mi to ciut dłużej niż zwykle, jestem już po lekturze i spieszę do was z recenzją.
Czemu zeszło mi dłużej? Głównym winowajcą jest fakt, że zaczęłam niedawno praktyki i obecnie żyję w lekkim niedoczasie. Sama książka była bardzo...