Wielka promocja

Okładka książki Wielka promocja
Avery Corman Wydawnictwo: Prima literatura piękna
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
literatura piękna
Tytuł oryginału:
The Big Hype
Wydawnictwo:
Prima
Data wydania:
1995-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1995-01-01
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
83-85855-90-4
Tłumacz:
Andrzej Szulc
Tagi:
współczesna literatura zagraniczna show-business satyra humor
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1306
961

Na półkach:

Lekka, niezobowiązująca lektura obyczajowa z elementami surrealistycznymi o scenarzyście filmowym, który ma ambicję zostać uznanym literacko pisarzem, ale w tym celu musi podjąć szereg działań marketingowych (np. wygląd i przyprawienie gęby reprezentanta klasy średniej), które sprawią, że stanie się znanym cwelebrytą i ludzie będą sięgali po jego książki, bo jest znany (vide aktualny przypadek książki o znanym cuckoldzie, księciu Harrym).
Autor prezentuje tutaj mechanizmy showbiznesu amerykańskiego, gdzie liczy się wyłącznie maszynka marketingowa, a nie jednostka. Było, tym razem podane jest to całkiem bezpretensjonalnie.
Powieść zawiera dziwne wtręty, które surrealistycznie odrealniają tę całkiem realną historię - np. protagonista spotyka różnych znanych pisarzy (Ludlum, Puzo, Erica Jong, Salinger), tudzież piszącego książkę Snoop'yego (WTF?), z którymi rozmowy skłaniają bohatera do pchnięcia swojej kariery na nowe ścieżki, więcej sensu w tym jednak nie było.
Jest też trochę nienachalnego humoru sytuacyjnego (nieudolni terroryści palestyńscy), ogólnie jednak jest nudno, zwłaszcza w drugiej połowie książki, gdzie tylko odhaczamy poszczególne punkty programu, a autor sprawia wrażenie, jakby pisanie go już nudziło i chce jak najszybciej skończyć. Tak więc początek był obiecujący, ale im głębiej w Central Park, tym słońca mniej docierało do powierzchni spacerowej.

Lekka, niezobowiązująca lektura obyczajowa z elementami surrealistycznymi o scenarzyście filmowym, który ma ambicję zostać uznanym literacko pisarzem, ale w tym celu musi podjąć szereg działań marketingowych (np. wygląd i przyprawienie gęby reprezentanta klasy średniej), które sprawią, że stanie się znanym cwelebrytą i ludzie będą sięgali po jego książki, bo jest znany...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    14
  • Chcę przeczytać
    12
  • Posiadam
    3
  • W bibliotece
    1
  • Literatura "dorosła"
    1
  • CZAS POWSTANIA: XX wiek
    1
  • CECHA: Humor
    1
  • Wyzwanie 2012
    1
  • FORMA: Powieści
    1
  • 2003
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wielka promocja


Podobne książki

Przeczytaj także